מה אנחנו עושים... קידום אתרים בגוגל  קמפיינים בפייסבוק וגוגל בניית אתרים בניית חנויות וירטואליות שיווק עסקים במדיה מערכת לקידום אתרים  מדריך אונליין לקידום אורגני לבד 

> #2001#<    גזור ושמור קופון הנחה 10% מערכת קידום אתרים אורגני לשיווק נכון לאתר האינטרנט שלך התחל עכשיו>>>     

055-6615390
צור איתנו קשר 

גוגל אנליטיקס

לוגו natural-seo

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס – כיצד מודדים את ההצלחה שלכם בקידום האתר? גידול בתנועה הממוקדת המביאה להמרות היא מדד טוב לבדיקה. דוחות Google Analytics יגלו לכם אילו ערוצים מביאים מבקרים לאתר – נתחו את יעילותם וקבלו תובנות על התנועה של המתחרים.
 

 

אם דילגתם על שלב ההרשאה של Google Analytics באשף הוספת אתר חדש, אין לכם מה לדאוג. תוכלו לחבר אותו כאשר תצטרכו, פשוט עקבו אחר ההוראות הבאות:

  1. היכנסו לחשבון Google Analytics שלכם בדפדפן.

  2. חזרו אל מערכת seo קידום אתרים והמשיכו אל הכלי ניתוח תנועה > Google Analytics הנמצא בסרגל הניווט מימין.

  3. לחצו על הכפתור העניקו הרשאה מתאימה ופעלו על פי ההוראות.

כעת עליכם לבחור את חשבון הגוגל שלכם ואת הפרויקט. אנא עשו זאת כדי שהמערכת תוכל לגשת לנתונים.

אם יש מספר שמות תצוגה לאתר שלכם, הקפידו לבחור את השם הנכון. על מנת לאמת את שם התצוגה ב-Google Analytics, עברו אל אזור הניהול של האתר שלכם בממשק.

 

 

לעת עתה, מערכת seo קידום אתרים אינה תומכת ב-Google Analytics 4. תמיכה מלאה בכלי תופעל רק עם שחרור הגרסה הסופית של Google Analytics Data API.

 

מכיוון שגוגל אנליטיקס מאפשרת ליצור גם נכס Universal Analytics (UA) וגם נכס GA 4, מומלץ ליצור נכס נוסף באמצעות אפשרות זו ולאשר גישה לנכס ה-UA במערכת seo קידום אתרים.

 

אנא בצעו את הפעולות הבאות:

    1. היכנס לחשבון Google Analytics שלך > הכרטיסייה 'מנהל מערכת'. צור או בחר חשבון. לחץ על הלחצן צור נכס :

    1. לחצו על הצג אפשרויות מתקדמות:

    1. הפעל את האפשרות צור נכס Universal Universal . סמן את לחצן הבחירה צור נכס GA4 וגם מאפיין UA :

    1. השלם תהליך יצירת נכס.

    2. בחלון פרטי זרם האינטרנט המופיעים הרחב את תפריט תג האתר הגלובלי (gtag.js) , העתק את הקוד והשתמש בו באתר שלך:

  1. Connect a new property to מערכת seo קידום אתרים.

 

המערכת צריכה לדעת מהו חשבון הגוגל שלכם ​​כדי לקבל גישה לנתונים של Google Analytics, היא אינה אמורה לעשות כל שימוש בנתוני הפרופיל, אך עדיין גוגל רואה את הפרופיל כחלק מן החשבון. שימו לב שנדרשים רק נתוני הפרופיל הציבוריים ולא אלו הפרטיים.

אנא בטלו את הגישה לחשבון Google Analytics המחובר – לאחר מכן תוכלו להתחבר מחדש עם החשבון הנכון.

כך עליכם לעשות זאת:

  1. פתחו כל דוח של Google Analytics (למשל, תנועת מבקרים) ולחצו על הגדרות בפינה השמאלית העליונה.

  2. בחלון הדו-שיח שנפתח, סמנו את האפשרות בטלו את הגישה ל-Google Analytics לפרויקט זה ולחצו על שמור.

  3. לאחר מכן תתבקשו לבחור את חשבון Google Analytics ואת הפרויקט.

כן. פשוט חברו מחדש את חשבון Google Analytics שלכם אל מערכת seo קידום אתרים על מנת לוודא שמתבצע מעקב אחר מזהה הנכס הנכון (זה של גרסת ה-HTTPS).

כאשר הסורק של מערכת seo קידום אתרים מתחיל לסרוק את האתר שלכם, הוא גם יוזם איסוף נתונים עבור הדוחות מהירות דפי האתר ואוטימיזציה למכשירי מובייל. תהליך זה כולל גם את ממשק Google PageSpeed ​​Insights.

ביקורי הבוטים של גוגל נרשמים ב-Google Analytics > קהל > טכנולוגיה > רשת ככאלו המגיעים מהסאבנטים 'google', 'linode' ו-'hetzner'.

תוכלו לנסות כמה אפשרויות להחרגת התנועה הזו מהדוחות:

    1. ב- Google Analytics שלך הפעל את האפשרות ב'מנהל ' >' תצוגה ' >' הגדרות תצוגה ' >' סינון בוט ' > אל תכלול את כל ההתאמות מבוטים ועכבישים ידועים .

    1. השתמשו בGoogle Tag Manager על מנת לסנן את הביקורים של סוכני משתמש מגיבים.

קח בחשבון שגירסת סוכן המשתמש והדפדפן משתנים/מתעדכנים מעת לעת (∼רבע).

המחרוזות הניתנות לשימוש של סוכן משתמש החל מה -11 בנובמבר 2020 הן:

ה-user-agent עבור הדוח מהירות דפי האתר הוא Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_14_6) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/84.0.4143.7 Safari/537.36 Chrome-Lighthouse

ה-user-agent עבור הדוח אופטימיזציה למכשירי מובייל הוא Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; Moto G (4)) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/84.0.4143.7 Mobile Safari/537.36 Chrome-Lighthouse

    1. הוסף את מסנן גרסת הדפדפן ב- Google Analytics : מנהל מערכת > תצוגה > מסננים > הוסף מסנן > סוג מסנן: מותאם אישית > אי הכללה . הגדר את המסנן שדה להיות גרסת דפדפן ולמלא 84 .0.4143.7' בבית דפוס מסנן השדה.

חשוב: גרסת דפדפן זו ישימה החל מה -11 בנובמבר 2020. הגרסה משתנה/מתעדכנת מעת לעת (∼רבע).

פנה לדוח היעילות של Google Analytics – הוא מאפשר לעקוב אחר הנתונים על הכנסות ועסקאות.

עבור אל Google Analytics > יעילות > מסחר .

הנתונים עבור דוחות תנועת המבקרים מאוחזרים מחשבון ה-Google Analytics שלכם, לאחר שחשבון זה חובר למערכת.

הנתונים עבור הדוחות תנועת מבקריםיעילות התנועה ותנועה מרשתות חברתיות נשלפים מדוחות הערוצים ב-Google Analytics הנמצאים בצירוף משתמשים > כלל התנועה > ערוצים > משתמשים > ביקורים ‏(בדקו ערכים לצד שמות הערוצים המתאימים)

הערה כי חיפוש בתשלום הוא סכום של החיפוש הכללי בתשלום , חיפוש בתשלום ואת חיפוש בתשלום Branded נתונים ערוצים.

דוחות מדור ה- GEO מוזנים מ- Google Analytics ':

קהל > גיאוגרפי > מיקום > ממד ראשי: מדינה/עיר

קהל > גיאוגרפיה > שפה > ממד ראשי: שפה

אנו עושים שימוש גם במדדי התנועה של המתחרים שלכם מתוך אלקסה.

כן, אתם יכולים לצפות באחת מתקופות ברירת המחדל או להגדיר תקופה מותאמת אישית.

יש שמונה תקופות ברירת מחדל:

  • 7 ימים אחרונים;
  • 14 הימים האחרונים;
  • 30 הימים האחרונים;
  • השבוע האחרון;
  • החודש האחרון;
  • 3 החודשים האחרונים;
  • 6 החודשים האחרונים;
  • 12 החודשים האחרונים.

אתם יכולים לבחור כל תקופה ולהשוותה עם:

  • אותה תקופה שקדמה לה;
  • אותה תקופה בשנה הקודמת;
  • טווח תאריכים מותאם אישית.

כן, כל שעליכם לעשות הוא לציין את כתובות ה-URL של האתרים המתחרים שלכם בדוח תנועת מבקרים בהשוואה למתחרים.

זוהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת:

  1. פתחו את הדוח ניתוח תנועה > תנועת מבקרים בהשוואה למתחרים.

  2. לחץ על סמלון גלגל השיניים של ההגדרות בפינה השמאלית העליונה והעתיקו/הדביקו את כתובות ה-URL. לחלופין, לחצו על הכפתור מצאו אתרי מתחרים נוספים.

  3. לחצו על שמור והמתינו להפקת הדוח.

אל הדוח תנועת מבקרים בהשוואה למתחרים תוכלו להגיע גם דרך ניתוח תנועה וגם דרך מדדי מתחרים.

תנועה יכולה להיות מופנית לאתר ממקורות שונים:

  • קמפיינים של קידום מכירות באתרים;

  • רכישת ביקורים ממפעילי PPC כמו Google Ads;

  • מודעות בניוזלטרים;

  • פוסטים במדיה החברתית;

  • קישורים חיצוניים נכנסים;

  • תנועה אורגנית ממנועי החיפוש.

תנועה אורגנית ממנועי החיפוש נחשבת לטובה ביותר, מכיוון שבאמצעותה תקבלו מבקרים בעלי מוטיבציה גבוהה.

אתה מוזמן להתייעץ עם מפת הדרכים שלנו SEO , המתארת ​​בהרחבה את תהליך הקידום הדיגיטלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גוגל אנליטיקס

צריך עזרה בקידום האתר ?

אולי יעניין אותך

תובנות מפייסבוק

תובנות מפייסבוק

תובנות מפייסבוק חזקו את השיווק במדיה החברתית בעזרת נתונים אמינים. כאן תוכלו לגלות אילו נושאים פופולריים בקרב קהל היעד שלכם

קרא עוד »
גוגל אנליטיקס

צריך עזרה בקידום האתר ?

אולי יעניין אותך

פרסום באמצעות דוא"ל

פרסום באמצעות דוא"ל

פרסום באמצעות דוא"ל שלחו ניוזלטר קבוע על בסיס שבועי או חודשי, ורכשו מודעת טקסט או באנר בניוזלטר של צד שלישי הרלוונטי לתחום שלכם.

קרא עוד »

הצטרף עכשיו וקבל גישה לפלטפורמת הקידום המערכת תעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר עוד תקבל מידע על אתרי המתחרים הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל קבל עכשיו מערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך הצטרפו עכשיו לתקופת ניסיון ותתחיל להתקדם השרות זמין בכפתור->

רוצה לקדם את האתר לבד?

קבל עכשיו גישה למערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך ותהנה ממגוון כלים כולל המדריך המלא לקידום אורגני עשה זאת בעצמך

מדריך אונליין לקידום אורגני עשה זאת בעצמך  המדריך מחובר למערכת שתעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בגוגל כלי למחקר מילות מפתח ובחירת מילים לקידום  המערכת תאתר בעיות באתר, מצבו בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר שלך תקבל מידע ותוכל לחקור את אתרי המתחרים שלך הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל

רוצה לראות מידע נוסף על המערכת ראה עוד 

מבצעי נובמבר BLACK FRIDAY שיווק דיגיטלי לעסק "גם וגם" קידום אורגני + קידום בפייסבוק הצטרף עכשיו >

רק 1500 שח לשתי החבילות

קידום אורגני בגוגל בחבילת silver מחיר רגיל 1800 שח חודשי.
קידום מילות מפתח בחיפוש של גוגל כולל אופטימיזצייה, קישורים, ותוכן, מחקר ביטויים ראה עוד פרטים 
קידום בפייסבוק חבילת בוסט – מחיר רגיל 1000 ש"ח לחודש 
פרסום פוסטים ללא הגבלה במאות קבוצות בכל שבוע ראה עוד פרטים

מדריך לקידום אורגני אונליין

הרשמה למדריך הדיגיטלי רק 29.9 שח התחל עכשיו

דילוג לתוכן