BingAds
לאחר שחברת Yahoo ומיקרוסופט הצטרפו לאחרונה לכוחות החיפוש שלהן, BingAds הפכה לספק השני בגודלו של PPC אחרי Google Ads. ולמרות כמות התנועה נמוכה יותר מגוגל, הרבה מפרסמים ב- BingAds מציינים שיעור קליקים גבוה יותר בהשוואה ל- Google Ads.
צור קמפיינים נפרדים לסוגי מודעות שונים. BingAds מאפשר לך לקיים מספר קמפיינים המורכבים מכמה קבוצות מודעות; זה מאפשר לך להתאים עותק מודעה למונחים הספציפיים בקבוצת מודעות.
בדוק עותקי מודעות שונים. תוכל לבדוק את כל סוגי רכיבי המודעה (כותרת, טקסט, כתובת האתר לתצוגה וכתובת אתר היעד), לנסות משפטים שונים של "קריאה לפעולה", סימני פיסוק, רישיות ובחירת מילים. המפתח הוא לבדוק מודעות באופן פעיל ולצפות אחר מגמות.
השתמש במילות מפתח שליליות. זה עוזר לך לקזז תנועה לא רצויה, ולהיות ספציפי מאוד לקהל יעד. שימוש שלילי גם מאפשר לך להמשיך במילות מפתח בעלות נפח גבוה יותר ללא חשיפה לחיפושים שאינם קשורים.
הפוך את המודעה לרלוונטית לדף הנחיתה. הימנע משימוש בדף הבית כדף נחיתה PPC; ההמרה שלך תהיה גבוהה יותר אם מבקר ימצא את עצמו בדף נחיתה הדן במה שהובטח לה במודעה.
השתמש בכלי ניתוח. עליך לדעת אילו קמפיינים או קבוצות מודעות ספציפיים תרמו להמרה, לכן השתמש ב- Google Analytics כדי לעקוב אחר ה- PPC שלך.
Bing Mobile Ads עוזרת לכם להתמקד בלקוחות בעלי ידע טכני הנמצאים בתנועה מתמדת. אתם יכולים להשתמש בפורמטים הבאים: באנר לנייד, באנר לנייד – application messenger, באנר לנייד + לחיצה לביצוע התקשרות, באנר לנייד + ססמה טקסטואלית. זכרו כי למודעות מובייל יש עלות גבוהה יותר לאלף צפיות מאשר למודעות שיווק במנועי חיפוש מסורתיות. גישה זו גם דורשת תחזוקה ותשומת לב מתמשכות כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, ולכן עליכם למטב את האתרים שלכם למובייל לפני הכול.