Google Ads

צור חשבון Google Ads והפעל מסע פרסום ברשת החיפוש

אנו ממליצים שתתחיל ברישום חשבון Google Ads מכיוון שלגוגל יש נתח שוק החיפוש המשמעותי ביותר.

  1. ראשית, בחר את מילות המפתח שעליהן תציע. ייתכן שהן מילות המפתח שבחרת בעבר בחלק מחקר מילות מפתח ברשימת המשימות שלך. שימו לב למילות מפתח בזנב ארוך, בדרך כלל הצעות המחיר שלהן נמוכות ממילים פופולריות יחידות ואנשים נוטים יותר ללחוץ על מודעות ספציפיות יותר. השתמש במילות מפתח שליליות כדי להיות מאוד ספציפי ולהוביל את הסיכויים שלך לדף הנחיתה הנכון.

  2. השתמש בפרידה בזמן/יום. אתה יכול לקבוע את יום השבוע או אפילו את השעה ביום שבה תרצה להציג את המודעות שלך. הגדר את הצגת המודעות שלך בזמני ביצועים גבוהים בלבד, הדבר יגדיל את האפקטיביות של מסע הפרסום שלך ויוזיל את העלויות שלך.

  3. בחר את המדינות הממוקדות שלך. עבור כל קמפיין Google Ads, תוכל לבחור את המדינות או האזורים ואת השפות של המודעה שלך. המודעות של אותו קמפיין יופיעו רק למשתמשים הנמצאים באזורים אלה ובחרו באחת מהשפות האלה כהעדפתן.

  4. הפרד את מילות המפתח החשובות ביותר שלך לקבוצת מודעות משלהן. כך תוכל לבצע שינויים בהצעות מחיר, שינויים בדפי נחיתה ושינויי העתקת מודעות עבור Analytics ספציפי לחיפוש, ותוביל את המחפשים לדף הנחיתה המושלם.

  5. בחר דפי נחיתה. דף הנחיתה הוא הדף אליו מגיעים לקוחות פוטנציאליים לאחר לחיצה על המודעה שלך. דף זה צריך להכיל עותק מכירות מצוין משתי סיבות: ראשית, מטרתך היא להפוך את המבקרים שלך ללקוחות, ושנית, גוגל תעריך את ציון האיכות של הדף וזה ישפיע על מחירי ההצעות שלך.

  6. עקוב אחר הקמפיינים שלך. תוכל לשלב את Google Ads שלך עם Google Analytics כדי לעקוב אחר אילו מילות מפתח ומודעות הן היעילות ביותר. מידע זה יעזור לך להתאים את מסעות הפרסום שלך PPC ולהגדיל את אחוזי ההמרה שלך.

    Google Ads
    Google Ads
פרסמו את המוצרים שלכם בכל סוגי המכשירים הניידים עם מודעות Google לנייד.

בקמפיינים ממוקדי חיפוש, אתה מוגבל למודעות טקסט. עבור מסעות פרסום ממוקדים ברשת התוכן, תוכל להריץ הן מודעות תמונה והן מודעות טקסט. כל המודעות מוצגות בפני משתמשים על סמך טכנולוגיית המיקוד של Google Ads. כדי להתחיל, עליך להקים קמפיין מודעות לנייד בתוך חשבון Google Ads שלך . לפני שתשיק את מסע הפרסום שלך, הקפד לייעל את האתר שלך לטלפונים ניידים. זכור כי שטח המסך הזמין קטן בהרבה. תן עדיפות לכפתורים והיפר -קישורים גדולים יותר, מכיוון שזה יקל על המשתמשים שלך לנווט במסך הקטן. הימנע מ- Flash באתרים ניידים מכיוון שהוא עלול לא להדביק כראוי.

השיקו מסע פרסום עם iAd בכדי להציג את המוצרים שלכם במכשירים הניידים של Apple.

IAd מעניקה לכם גישה אל הקהל העולמי של משתמשי iPhone ו-iPod touch וכן מיקוד משופר ויכולת מדידה יצירתית ויציבה. תכנית iAd למפרסמים של אפל כוללת הן אפשרות לתשלום עבור כל הופעה (CPM) הן אפשרות לתשלום עבור כל קליק (CPC). אם אתם מפתחי iPhone, אז iAd למפתחים תאפשר לכם לקנות iADs כדי לקדם את האפליקציה דרך פרסום באפליקציות אחרות. צרו קשר עם הצוות של אפל כדי לפרסם ב-iAd Network.