Google AdSense
השיקו קמפיין Google AdSense בחשבון ה-Google Ads שלכם.
כברירת מחדל, Google AdSense היא רשת תוכן המופעלת עבור כל אחת מקבוצות המודעות שלך ב- Google Ads. הוא מאפשר לך להציג מודעת טקסט, תמונה או וידאו במגוון גדול של אתרים (תוצאות חיפוש אתרים, דפי אינטרנט לנייד, הזנות, דומיינים חונים, אפליקציות לנייד, סרטוני וידאו, משחקים מקוונים, מלאי טלוויזיה).
השתמש בכלי המיקומים של Google כדי לקבל הצעות לגבי אתרים לפרסום בהם.
השתמש במילות מפתח מקומיות וספציפיות. כדי למזער את התקציב שלך ולמקסם את שיעור הקליקים שלך, השתמש במזהי מיקום כדי להגדיר טוב יותר את המוצר והקהל שלך.
השתמש במילות מפתח חלופיות ומשלימות. בפרסום הקשרי, במקום להציע הצעות מחיר למילות מפתח בודדות, תוכל לבנות תוכן נושאי הרלוונטי לאחת מקבוצות המודעות שלך.
השתמש בכלי אי הכללת אתרים לעתים קרובות. תוכל להבחין כי ישנם כמה אתרי רשת התוכן של Google המציגים את המודעות שלך אך מספקים מספר קליקים או המרות משם גוזלים ממך רווחים. הפעל את כלי אי הכללת האתרים מהכרטיסייה כלים ב- Google Ads. בחר אחד ממסעות הפרסום שלך בתוכן והזן דומיינים שברצונך לא לכלול בתיבה ולחץ על "אל תכלול אתרים". לחץ על "שמור את כל ההכללות" כדי לסיים את הפעולה.