Google Search Console
כיצד מחברים חשבון Google Search Console?
עליכם לבצע את שלושת הצעדים הפשוטים הללו:
התחברו אל חשבון Google Search Console בדפדפן.
חזרו אל מערכת seo קידום אתרים והמשיכו אל ניתוח תנועה > Google Search Console בסרגל הניווט בצד ימין.
לאחר הכניסה לדוח לחצו על הכפתור חיבור חשבון גוגל חדש. כעת תתבקשו לבחור פרויקט מ-Google Search Console – הקפידו לבחור בפרויקט הנכון כך שהמערכת תוכל לשאוב את הנתונים באופן תקין.
חיברתי חשבון Google Search Console שגוי. כיצד ניתן לתקן זאת?
בצעו את השלבים הללו כדי להתחבר לחשבון Google Search Console שונה:
עברו אל ניתוח תנועה > Google Search Console בסרגל הניווט בצד ימין ולחצו על הגדרות בפינה השמאלית העליונה.
סמנו את האפשרות בטל גישה ל-Google Search Console בעבור פרויקט זה. לחצו על שמור.
בחרו בהעניקו הרשאה לחשבון גוגל חדש שאינו ברשימה > המשך.
המשיכו בחיבור חשבון הגוגל הנכון ובבחירת הפרויקט הרצוי.
Google Search Console לא העביר נתונים. מה ניתן לעשות בקשר לכך?
אם רק לאחרונה אימתתם את הבעלות על האתר ב-Google Search Console, יידרש זמן לאיסוף הנתונים מאפס – לא יהיו נתונים זמינים מיד. אתם יכולים לוודא שאכן לא קיימים עדיין נתונים לאתר באמצעות כניסה ישירה לחשבון Google Search Console שלכם: היכנסו ל- Google Search Console בדפדפן ובדקו בו את תוכן הדוחות.
אם הנתונים נמצאים שם, ככל הנראה בחרתם פרויקט שגוי בעת חיבור Google Search Console. כך תתקנו זאת:
עברו אל הכלי Google Search Console > הגדרות
סמנו את האפשרות בטל גישה ל-Google Search Console בעבור פרויקט זה. לחצו על שמור.
בחרו בכפתור העניקו הרשאה לחשבון גוגל חדש שאינו ברשימה (גם אם אתם רואים את חשבון גוגל הדרוש ברשימה) ולחצו על המשך.
חברו שוב את חשבון גוגל הנכון ודאגו לבחור את הפרויקט הנכון מהרשימה.
כיצד ניתן לשפר את שיעור הקליקים (CTR)?
אם לאתר שלכם יש כמות גבוהה של חשיפות וכמות נמוכה של קליקים, ככל הנראה דפי האתר שלכם אינם עונים על ציפיותיהם של הגולשים המחפשים ביטויים מסוימים. במקרה זה מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:
העריכו איזה סוג תוכן מצפים הגולשים למצוא כאשר הם מבצעים חיפוש ספציפי (שקלו את מילות המפתח שעבורן אתם שואפים לדירוג גבוה).
למדו אילו מדפי האתר שלכם מופיעים בתדירות הגבוהה ביותר בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח מסוימות (ראו את הדוחות דפים מובילים ושאילתות מובילות). בדקו אם אלו דפי הנחיתה ומילות המפתח שהגדרתם או אם אתם מעדיפים להגדירם ככאלה.
שנו את כותרות title ותגיות description של דפי הנחיתה שלכם כך שיתאימו ביותר לציפיות המבקרים הפוטנציאליים שלכם.