קידום אורגני בגוגל
- דומיין: לפני הכל, רכשו דומיין המכיל את מילות המפתח (לא בעברית).
- אבטחת האתר: אם באתר נעשה שימוש במידע אישי של הגולשים, עברו ל HTTPS. גוגל הודיעה באופן רשמי כי פרוטוקול התקשורת HTTPS משפיע על דירוג האתר. HTTPS מבטיח שליחה בטוחה של נתונים אישיים ברשת (כמו פרטי כרטיס אשראי, פרטי התחברות וכו') ללא הסיכון שאלו ידלפו לצד שלישי.
- חיבור לנכסים: צרו או התחברו לחשבונות כלי ניהול האתרים של גוגל ובינג Google Tag Manager המאפשר לכם ליצור ולעדכן תגיות בעבור האתרים ואפליקציות המובייל שלכם מבלי לבקש ממנהל האתר שלכם לעדכן את קוד האתר. מודעות גוגל, גוגל אנליטיקס, מעקב אחר קליקים של מרין, תגיות שיווק מחדש ועוד – את כל אלו ניתן להוסיף ולערוך בכל עת באמצעות ממשק GTM.
גוגל קונסולה ופייבסוק. כמו בתמונה מתוך מערכת הקידום SEO - בניית מחקר מילות מפתח: הרכיבו רשימה של מילות חיפוש רלוונטיות שסביר להניח כי קהל היעד שלכם ישתמש בהן בכדי לאתר את המוצרים ו/או השירותים שלכם. רשימת מילות המפתח שלכם היא המקור לביטויים שבעבורם תוכלו לבצע אופטימיזציה לדפי האתר. השתמשו בכלי להצעת מילות מפתח של גוגל במטרה להרחיב את רשימת מילות המפתח הבסיסית.
- אופטימיזציה לדפי האתר: מטבו את כותרות הדפים והטקסטים באתר בהתאם למילות המפתח. התוכן של האתר שלכם צריך להתאים גם למנועי החיפוש וגם לקוראים שלכם. יצירת שמות קבצים וכתובות URL שאתם בטוחים שמנועי חיפוש יאהבו היא דבר חשוב מאוד ואף קל באופן מפתיע כאשר מכירים את היסודות. ואם בתוכן עסקינן, עדכנו את התוכן באתר לעתים קרובות ככל האפשר. על מנת להראות לגוגל ולמנועי החיפוש האחרים שהאתר שלכם עדכני ואיכותי, עליכם לעדכן את התוכן באתר לעתים קרובות. הדרך הקלה ביותר להוספת דפים חדשים לאתר היא לפתוח בלוג בדומיין שלכם.
- הימנעו מכפילות תכנים: תוכן מוכפל הוא גושי תוכן משמעותיים הזהים זה לזה או דומים מאוד המופיעים במקומות שונים בתוך הדומיין או בדומיינים שונים. מנועי חיפוש יאנדקסו רק גרסה אחת של התוכן, זו שהם מרגישים כי היא המקורית והסמכותית ביותר, ויתעלמו מהגרסאות האחרות. שכפול תוכן יכול לשמש למטרות זדוניות – כשמישהו מעתיק באופן לא חוקי את התוכן של מישהו אחר וכך פוגע בדירוגו.
- חווית משתמש: כדי להפוך את האתר שלכם לידידותי למשתמש ולמנועי חיפוש, עליכם לוודא שהאתר שלכם נקי מבעיות כמו קישורים שבורים ועוגנים חסרים. השתמשו בכלי ביקורת טכנית על מנת לבצע בדיקות איכות לאתר על בסיס קבוע. מהירות האתר צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם, שכן אתרים איטיים מקטינים את שביעות רצונם של המבקרים ואת שיעורי ההמרות ויש להם השפעה ישירה על הדירוגים בגוגל.
- התאמה למובייל: העולם עובר למובייל וכ- 80% מהגולשים דרך הטלפון, אם אינכם רוצים
לאבד לקוחות, עליכם לדאוג להתאמה מיטבית של האתר שלכם למכשירי המובייל. אופטימיזציה לנייד פירושה תצוגה נכונה של תוכן האתר במכשירים ניידים שלהם מסכים בגדלים שונים.
הוסיפו לדפים העיקריים באתר מידע הקשור למיקום העסק שחשוב שהלקוחות הפוטנציאליים ייחשפו אליו. הציבו זרקור על שם העסק שלכם, על כתובתו המקומית ועל מספר הטלפון המקומי שלו (לא טלפון סלולרי!) בפוטר התחתון של כל אחד מדפי האתר. כך תוכלו לשפר את דירוגי העסק בחיפושים מקומיים ובחיפושי מובייל.
הפכו את התיוג ואת הוספת הסימניות לקלים יותר :השתמשו בכפתורי שיתוף במדיה החברתית המחוברים לאתרי סימניות, אתרי חדשות חברתיים, אתרי אירועים חברתיים וערוצי מדיה חברתית אחרים.
רוצה לקבל דוח SEO ללא עלות לאתר שלך? לחץ בכפתור למטה בצד שמאל.