פרסום On-Site ו-On-Network
1. נהלו מסע פרסום טקסטואלי באתרים בעלי תנועה גדולה או ברשתות שותפים הקשורים לנישה שלכם.
חפש אתרים ורשתות שקרובים אליך מבחינה נושאית או היעד לגולשי אינטרנט של המיקום הגיאוגרפי שלך. חשוב על מוצרים ושירותים קשורים; תוכל למצוא אתרים מתאימים המוסיפים את המילה "פרסום" או "פרסם" לשאילתת החיפוש שלך.
2.נהלו מסע פרסום באנרים באתרים או ברשתות הנהנים מתנועת גולשים גדולה.
ייתכן שתרצו לפרסם באנר פרסום באתרים רלוונטיים. מודעת הבאנר שלכם צריכה למלא את משימתה: ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים, לגרום להם להתעניין ולקרוא להם להקליק. אם אתם לא בטוחים שאתם יכולים ליצור באנר איכותי בכלים שברשותכם, חשבו על שכירת מעצב מקצועי; השקעה זו תשתלם לכם בוודאות.
טיפ: הדרך הקלה ביותר להתחיל את מסע פרסום הבאנרים היא להצטרף לרשת הפרסום מקוון. אתם יכולים להתחיל בהצטרפות ל-BuySellAds – שהוא אחד משווקי המודעות הגדולים ביותר.