מעורבות חברתית
כיצד עובד דוח מעורבות חברתית?
לאחר הקמת פרויקט חדש, הסורק של כלי קישורים פנימיים מתחיל לאסוף את המידע על מבנה האתר. בסיום הסריקה, מבקשת המערכת נתונים של אזכורים חברתיים של הדפים שנמצאו. הדוח כולל נתונים של עד 500 דפים. במקרה שהאתר שלכם גדול יותר ויש בו יותר מ-500 דפים עם אזכורים חברתיים, ייבחרו וינותחו הדפים עם הסמכות הגבוהה ביותר.
אתם יכולים לעדכן את הנתונים בדוח מעורבות חברתית בכל עת באמצעות ביצוע סריקה מחדש של המעורבות החברתית בלבד או סריקה מחדש של כל מבנה האתר והמעורבות החברתית.
כמו כן, תוכלו להוסיף דפים לדוח באופן ידני באמצעות הכפתור +הוסף דף.
אילו נתונים מספק הכלי?
הדוח מעורבות חברתית מספק לכם את הנתונים הללו:
דוח מעורבות חברתית מציג את מספר הפוסטים עם קישורים לאתר שלכם בפייסבוק ובפינטרסט שזכו ללייקים, שיתופים או תגובות. השתמשו במדדים אלה על מנת לגלות אילו סוגים של תוכן מקבלים את מרב תשומת הלב מהקהל שלכם.
הדוח מעורבות חברתית של המתחרים יעניק לכם תובנות לגבי ביצועי דף הבית של האתר שלכם בהשוואה לביצועי המתחרים. בעזרת כלי זה תוכלו לשפר את הנוכחות שלכם במדיה החברתית ולקבל נראות גבוהה יותר.
הדוח תנועה מרשתות חברתיות מציג את מספר הביקורים באתרכם שמקורם ברשתות חברתיות, את מספר הביקורים החדשים באתרכם שמקורם ברשתות חברתיות, את אחוזי הנטישה ואת מספר ההמרות. חברו את חשבון Google Analytics שלכם ונתחו את התנועה מרשתות חברתיות לאתרכם, כך שתוכלו להתמקד בערוצי המדיה החברתית היעילים ביותר.
האם תיבדק הפעילות החברתית עבור כל דפי האתר?
השירות סורק את האתר בהתאם להעדפות הסריקה המיושמות. הדוח ציטוטים חברתיים מציג עד 500 כתובות אתרים ממוינות לפי סמכות דף פנימית. אם דף לא קיבל לייקים/שיתופים בפייסבוק או בפינטרסט, הוא לא ייכלל בדוח אלא אם תוסיף אותו ידנית.
כיצד ניתן לעדכן את רשימת הדפים בדוח מעורבות חברתית?
באפשרותכם להוסיף דפים באופן ידני או להשתמש באפשרות סרוק מחדש מבנה אתר ומעורבות חברתית הנמצאת בראש הדוח.
ניתן להוסיף ידנית לדוח כל דף באתר – בין אם יש לו אזכורים ברשתות החברתיות ובין אם לא. אם תשתמשו באפשרות סרוק מחדש מבנה אתר ומעורבות חברתית תקבלו רשימה שבה יופיעו רק דפים עם פעילות חברתית. פעילות חברתית היא למעשה כל פעולה שבוצעה ביחס לפוסט המכיל כתובת באתר שלכם (כגון שיתוף, תגובה וכו').
מדוע דוח מעורבות חברתית של המתחרים מציג מספרים נמוכים יותר מאלו שמציג דוח מעורבות חברתית?
דוח מעורבות חברתית מספק נתונים בעבור 500 דפים באתר שלכם לכל היותר (כשהם ממוינים לפי הסמכות הפנימית שלהם) בעוד שדוח מעורבות חברתית של המתחרים מספק רק את נתוני דף הבית של האתר שלכם ושל אתרי המתחרים שלכם.
לאיזה פרק זמן מתייחסים הנתונים המוצגים בדוחות מעורבות חברתית ומעורבות חברתית של המתחרים?
הדוחות מעורבות חברתית ומעורבות חברתית של המתחרים הנמצאים תחת כלי מעורבות חברתית מציגים מעקב מאז ומתמיד אחר אזכורים לאתר שנמצאו בפייסבוק ובפינטרסט עבור כתובת URL ספציפית. במילים אחרות, הדוחות מראים את המספר הכולל של אזכורים קיימים מאז שהפלטפורמות החלו לשחרר נתונים כאלו.
דוח מעורבות חברתית מדווח על כל האזכורים של כל דף באתר שלכם (עד 500), ואילו דוח מעורבות חברתית של המתחרים מדווח על כל האזכורים של דף הבית בלבד.
אין נתונים או שישנם מעט מאוד נתונים על מעורבות חברתית. מדוע?
כדי שפרסום במדיה החברתית ייספר כאזכור, הפוסט חייב לכלול קישור לאתר שלכם בזמן שמישהו הגיב אליו, שיתף אותו או כתב לו תגובה. שימו לב שכתובות URL מקוצרות אינן מזוהות כך.
אם אתם בטוחים שישנם פוסטים עם קישורים לאתר שלכם שקיבלו לייקים, שיתופים או תגובות, אך השירות אינו מציג נתונים, אנא שאלו אותנו על כך.