מה אנחנו עושים... קידום אתרים בגוגל  קמפיינים בפייסבוק וגוגל בניית אתרים בניית חנויות וירטואליות שיווק עסקים במדיה מערכת לקידום אתרים  מדריך אונליין לקידום אורגני לבד 

> #2001#<    גזור ושמור קופון הנחה 10% מערכת קידום אתרים אורגני לשיווק נכון לאתר האינטרנט שלך התחל עכשיו>>>     

055-6615390
צור איתנו קשר 

מחקר מילות מפתח

לוגו natural-seo

מחקר מילות מפתח

קבלו רשימה מפורטת של מילות מפתח רלוונטיות לצורך אופטימיזציית האתר שלכם. כלי מחקר מילות המפתח יציע את מילות מפתח היעילות ביותר להבאת מבקרים לאתרכם. כמו כן, תוכלו לראות את מילות המפתח שבהן ככל הנראה משתמשים המתחרים שלכם ואת מילות המפתח שכבר מביאות גולשים לאתרכם.

כלי מחקר מילות מפתח אוסף את כל הנתונים החיוניים במקום אחד. פשוט הזינו מילת מפתח או כתובת URL של אתר מתחרה כדי להתחיל לבנות את הליבה הסמנטית של האתר שלכם!

1. רגלו אחר המתחרים על מנת ליצור את רשימת מילות המפתח הראשונית.

 

גילוי מילות המפתח שבעבורן מדורגים המתחרים שלכם היא דרך חכמה לאיתור מילות מפתח שיביאו לכם את תנועת הגולשים שאתם רוצים. על מנת לגלות בקלות את מילות המפתח הללו, עברו אל דוח ריגול אחר מתחרים והקלידו את כתובת ה-URL של האתר המתחרה. אם אתם מנהלים עסק מקומי, הגדירו את המיקום המתאים.

 

 

כאשר רשימת המילים מוכנה, לחצו על סמל הפלוס הירוק כדי להוסיף מילות מפתח טובות לסל מילות המפתח, כך שתוכלו לבצע מחקר מעמיק יותר בהמשך.
אנו ממליצים לשים לב לפרמטר KEI (שמשמעותו Keyword Effectiveness Index). פרמטר זה משתמש במספר החיפושים (גלובליים או מקומיים) ובמקדם תחרות המפרסמים של מילות המפתח ליצירת אומדן נהדר לגבי יעילותה של מילת מפתח זו. ככל שה-KEI גבוה יותר – כך טוב יותר.

 

2. קבלו הצעות להעשרת רשימת מילות המפתח שלכם.

 

עברו אל דוח קבל הצעות למילות מפתח על מנת לאתר מילות מפתח שטרם חשבתם עליהן. זכרו שמילות מפתח מסוג זנב ארוך טובות לאתר שלכם. דוח קבל הצעות למילות מפתח יעזור לכם למצוא שילובי זנב ארוך בניסוח המדויק שבו אנשים משתמשים לחיפוש. כברירת מחדל, הדוח מוזן מארבעה מקורות, באפשרותכם להפעיל/לכבות כל מקור בהתאם להעדפותיכם: מתכנן מילות המפתח של Google Adsהשלמה אוטומטית בסרגל החיפוש של גוגלחיפושים קשורים בתוצאות החיפוש והתוכן של הסניפט אנשים שאלו גם על. כך שאין שום דרך שתוכלו לפספס ביטויי מפתח טובים!

 

  • השתמשו באפשרות הציגו הצעות רק עם מילות המפתח על מנת למצוא הצעות הכוללות את כל המילים בביטוי המחופש

  • הגדירו את טווח נפחי החיפוש המועדף עליכם

  • הקפידו להגדיר את המיקום והשפה הנכונים

השתמשו שוב בסמלון הפלוס הירוק על מנת להוסיף את מילות המפתח הטובות ביותר לסל מילות המפתח.

3. קבלו מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל

 

הדוח מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל מציג את מספר הפעמים שהאתר שלכם הוצג בתוצאות החיפוש של גוגל בעבור מילת מפתח ספציפית (חשיפות), את מספר הפעמים שהגולשים לחצו על האתר שלכם (הקלקות), את שיעור הקליקים (CTR%) ואת המיקום הגלובלי הממוצע של האתר שלכם בעבור כל מילת מפתח. התייחסו במיוחד למילות מפתח עם ממוצע דירוגים גבוה אך שיעור הקלקות נמוך ולמילות מפתח עם שיעור הקלקות גבוה אך ממוצע דירוגים נמוך. אלו הם סוסי העבודה הפוטנציאליים שלכם – לחצו על הפלוס הירוק שלצד המילים הללו על מנת להכניס אותן לסל מילות המפתח, לצד אלו שכבר שם.

 

4. השתמשו בסל מילות המפתח על מנת לזקק ולארגן את רשימת מילות המפתח שלכם

לאחר שתאספו את מילות המפתח שלכם אל תוך סל מילות המפתח, תוכלו לצפות בנתונים של כל אחת מהן.
Click the flag icon next to a keyword to analyze its performance in the Rank Tracking report.
The data columns – Monthly searches, Average cost per click, KEI, Impressions, etc. – can be hidden/displayed at your discretion:

 

אתם יכולים ליצור תגיות בסל מילות המפתח ולהקצות אותן בפעולת אצווה למילים שבחרתם.
These will help you to organize convenient data filtering in other tools, e.g. in the Rank Tracking by Tag report.

 

הדבר נעשה ברגע שיוצרים פרויקט חדש והוא נועד לספק סיוע ראשוני בביצוע מחקר מילות מפתח. מקור מילות המפתח הוא Google Ads. אתם יכולים למחוק את מילות המפתח הללו מהסל והן לעולם לא יופיעו שוב אלא אם תוסיפו אותן מחדש באופן ידני.

אכן כן. ההגדרה מתבצעת במחקר מילות מפתח > הגדרות > אזור היעד. לחלופין, ניתן להגדיר את אזור היעד ושפת היעד בדוחות ריגול אחר מתחרים או קבל הצעות למילות מפתח ולנתח את הנתונים הספציפיים בעבור אותה השפה והמדינה.

אנא בצעו את הפעולות הבאות:

  1. עברו אל הכלי מחקר מילות מפתח ולחצו על הגדרות בצד שמאל למעלה.
  2. באזור חיפושים מקומיים הזינו את המיקום שלכם בשדה המתאים.
  3. לחצו על הקישור הוסיפו אזור נוסף להזנת אזורים נוספים.

שימו לב שהגדרות אלו משותפות לכלים מעקב דירוגים ומחקר מילות מפתח, לכן, קביעת ההגדרות באחד מהכלים הללו תוחל אוטומטית גם על הכלי השני.

אם כבר הכנתם קובץ טקסט ובו רשימת מילות מפתח, תוכלו לייבא אותה לסל מילות המפתח. תוכלו גם להוסיף מילות מפתח באופן ידני. פתחו את כלי מחקר מילות מפתח > סל מילות המפתח ולחצו על הכפתור +הוסיפו מילות מפתח. בחרו באפשרות הוספה ידנית או ייבוא מתוך קובץ.

אם אתם חוקרים מילות מפתח באמצעות הכלים קבל הצעות למילות מפתחריגול אחר ​​מתחרים או מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל, השתמשו בכפתור + הירוק כדי להוסיף מילות מפתח לסל מילות המפתח או בכפתור החץ כדי להסיר מילות מפתח מסל מילות המפתח.

אנו משתמשים בממשק ה-API של Google Ads לקבלת הצעות למילות מפתח בדוח ריגול אחר ​​מתחרים.

הדוח קבל הצעות למילות מפתח אוסף רעיונות למילות מפתח מארבעה מקורות שונים:

  • מתכנן מילות המפתח של Google Ads

  • טיפים להשלמה האוטומטית של מחרוזת החיפוש בגוגל

  • רמזים מתוצאות החיפושים הקשורים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש

  • תוכן מתוך הסניפט "אנשים שאלו גם על" בתוצאות החיפוש

כברירת מחדל, כל ארבעת המקורות מופעלים בדוח. באפשרותכם לבחור את המקורות בהתאם להעדפותיכם באמצעות הגדרות > מקורות מידע:

הדוח מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל, כפי שמעיד שמו, מוזן בנתונים מכלי מנהל האתרים של גוגל. דוח זה מתאפשר רק אם המערכת קיבלה הרשאת גישה אל נתוני חשבון Google Search Console של האתר.

כן, פתחו את כלי מחקר מילות מפתח > סל מילות המפתח ולחצו על הקישור יצא נתונים בפינה השמאלית העליונה של הדוח. הדוח זמין להורדה בפורמטים PDF ו-CSV. בתפריט הייצוא תמצאו גם את האפשרות שלח קובץ PDF בדוא"ל ותצוגה מקדימה לפני הדפסה.

KEI הוא מדד היעילות של מילות המפתח. מדד זה יכול לתת מושג ראשוני על מידת היעילות של מילת מפתח ספציפית בעבור אתרכם. להלן הנוסחה לחישוב KEI:

כאשר GS מייצג את מספר החיפושים החודשיים הגלובליים/המקומיים ו-BC מייצג את תחרות הצעות מחיר הנוכחית ב-Google Ads.

ככל שיחס ה-KEI גבוה יותר, כך מילת המפתח פופולרית יותר (יותר אנשים מבצעים חיפוש עם מילת מפתח זו), ותחרותית פחות (פחות אתרים מתחרים על מילת מפתח זו ב-Google Ads, ולכן, ככל הנראה פחות מהם יופיעו כתוצאות רלוונטיות בדפי התוצאות של מנוע החיפוש).

ניתן להתבסס על ההגדרות הבאות של ערכי KEI:

  • חלש: 4.99-0

  • בינוני: 9.99-5

  • טוב: 19.99-10

  • מצוין: 20 ויותר

בהחלט, פתחו את כלי מחקר מילות מפתח ועברו אל סל מילות המפתח על מנת לסמן את מילות המפתח שתרצו לתייג. לחצו על פעולות > הקצו תגיות.
הקלידו את שם התגית החדשה, לחצו על צרו כדי לשמור אותו ברשימה, ואז לחצו על כפתור בצע. אתם יכולים גם לבחור בתגיות שנוצרו לפני כן.

על מנת להסיר לחלוטין תגית מסל מילות המפתח, סננו את מילות המפתח המסומנות בתגית שאתם עומדים להסיר, סמנו את התיבה העליונה כדי לבחור את כל מילות המפתח עם התגית, לחצו על פעולות > הקצו תגיות. ברשימת התגיות בטלו את הסימון של תגית זו ולחצו על בצע. פעולה זו לא רק תסיר את התגית מכל מילות המפתח שנבחרו, אלא גם תמחק אותה מרשימת התגיות הזמינות.

 

תוכלו לבדוק את המידע בכלי מחקר מילות מפתחדוח > מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל ולחדד את רשימת מילות המפתח שלכם באמצעות נתונים אלו.

 

הדוח מציג גם חשיפות (מספר הפעמים שדפי האתר שלכם הופיעו בתוצאות החיפוש), הקלקות (מספר הפעמים שמשתמשים לחצו על רשומת האתר שלכם בתוצאות החיפוש של מילת מפתח מסוימת), שיעור הקלקות (CTR הוא היחס בין מספר המשתמשים הלוחצים על קישור ספציפי לבין המספר הכולל של המשתמשים הצופים בדף) ואת ממוצע הדירוגים של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של מילת מפתח מסוימת.

הדו"ח מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל יכול לעזור לכם למצוא מילות מפתח המביאות תנועה לאתרכם גם אם מעולם לא הגדרתם אותן בעבור דפי נחיתה באתר. פרמטרים כגון חשיפות (כמה פעמים הוצג האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל בעבור מילת המפתח), הקלקות (מספר הפעמים שגולשים הקליקו על תוצאה של האתר שלכם), CTR וממוצע הדירוגים של האתר שלכם בעבור מילת המפתח הם הסמנים הטובים ביותר להערכת היעילות של מילות המפתח. אם אתם רואים כי ממוצע הדירוגים של האתר שלכם בעבור מילת מפתח ספציפית אינו בטופ 10 אבל עדיין המילה מביאה הופעות וקליקים – אתם בהחלט צריכים להוסיף מילת מפתח זו לסל מילות המפתח שלכם. מדוע? מפני שאם תבצעו אופטימיזציה לדפי נחיתה באתר לפי מילת מפתח זו תוכלו להגדיל את כמות ההקלקות אפילו יותר!

ככל הנראה חיברתם לפרויקט את האתר הלא נכון מכלי מנהל האתרים. בצעו את השלבים הבאים כדי לחבר את האתר הנכון:

 

    1. עברו אל Google Search Console > שאילתות מובילות > הגדרות.

 

    1. סמנו את התיבה בטל גישה ל-Google Search Console בעבור פרויקט זה. לחצו על שמור.

    2. ודאו כי לחשבון ה-Google שלכם יש הרשאת גישה לאתר.

 

    1. חזרו אל הכלי Google Search Console ואשרו שוב את חשבון גוגל הנדרש.

 

  1. בחרו את האתר הנכון מרשימת האתרים שנמצאו ב-Google Search Console שלכם ולחצו על בצע.

פעולה זו תעדכן את הנתונים במחקר מילות מפתח ≫ מילות מפתח מתוך כלי מנהל האתרים של גוגל גם כן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחקר מילות מפתח

צריך עזרה בקידום האתר ?

אולי יעניין אותך

קישורים נכנסים

קישורים נכנסים

קישורים נכנסים קבלו דוח פרופיל קישורים נכנסים מפורט שיעזור לכם להתוות אסטרטגיה יעילה לבניית קישורים. ראו אילו אתרים מקשרים אל האתר שלכם,

קרא עוד »
מחקר מילות מפתח

צריך עזרה בקידום האתר ?

אולי יעניין אותך

תובנות מפייסבוק

תובנות מפייסבוק

תובנות מפייסבוק חזקו את השיווק במדיה החברתית בעזרת נתונים אמינים. כאן תוכלו לגלות אילו נושאים פופולריים בקרב קהל היעד שלכם

קרא עוד »
גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס

כיצד מחברים את חשבון Google Analytics?
אם דילגתם על שלב ההרשאה של Google Analytics באשף הוספת אתר חדש, אין לכם מה לדאוג. תוכלו לחבר אותו כאשר תצטרכו, פשוט עקבו אחר ההוראות הבאות..

קרא עוד »

הצטרף עכשיו וקבל גישה לפלטפורמת הקידום המערכת תעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר עוד תקבל מידע על אתרי המתחרים הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל קבל עכשיו מערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך הצטרפו עכשיו לתקופת ניסיון ותתחיל להתקדם השרות זמין בכפתור->

רוצה לקדם את האתר לבד?

קבל עכשיו גישה למערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך ותהנה ממגוון כלים כולל המדריך המלא לקידום אורגני עשה זאת בעצמך

מדריך אונליין לקידום אורגני עשה זאת בעצמך  המדריך מחובר למערכת שתעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בגוגל כלי למחקר מילות מפתח ובחירת מילים לקידום  המערכת תאתר בעיות באתר, מצבו בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר שלך תקבל מידע ותוכל לחקור את אתרי המתחרים שלך הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל

רוצה לראות מידע נוסף על המערכת ראה עוד 

מבצעי נובמבר BLACK FRIDAY שיווק דיגיטלי לעסק "גם וגם" קידום אורגני + קידום בפייסבוק הצטרף עכשיו >

רק 1500 שח לשתי החבילות

קידום אורגני בגוגל בחבילת silver מחיר רגיל 1800 שח חודשי.
קידום מילות מפתח בחיפוש של גוגל כולל אופטימיזצייה, קישורים, ותוכן, מחקר ביטויים ראה עוד פרטים 
קידום בפייסבוק חבילת בוסט – מחיר רגיל 1000 ש"ח לחודש 
פרסום פוסטים ללא הגבלה במאות קבוצות בכל שבוע ראה עוד פרטים

מדריך לקידום אורגני אונליין

הרשמה למדריך הדיגיטלי רק 29.9 שח התחל עכשיו

דילוג לתוכן