קישורים נכנסים
תוכלו להתחיל עם הכלי ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים ולאתר אתרים אשר יקשרו לאתר שלכם. תוכלו להוסיף בכלי את האתרים המתחרים בכם ולבדוק מהם האתרים המקשרים אליהם ולנסות ולהשיג קישור גם אליכם.
בנוסף, אם התברכתם בקישורי כתיבה תוכלו להציע תוכן איכותי לבלוגים. תוכלו למצוא את הבלוגים המתאימים לכם בכלי ניטור ויראליות ברשת לצורך כך הזינו מילות מפתח בהגדרות הכלי.
השתמשו בכלי רישום לספריות, מנועי חיפוש, הפצת תכנים וסימניות להשגת קישורים מספריות. המערכת תדריך אתכם בצעדים הנדרשים לכך.
לבסוף, תוכלו לעקוב אחר קישורים שהשגתם באמצעות דוחות מעקב קישורים ולחקור את מלל הקישורים בדוחות קישורים נכנסים > קישורים חיצוניים נכנסים וקישורי מלל.
ראשית בדקו אם אין הגבלה על ניתוח מספר הקישורים הנכנסים עקב תוכנית השירות שלכם. לאחר מכן, הכנסו ל הגדרות הכלי ועברו לטאב הגבלות . בדקו אם לא קיימת שם הגבלה למספר הקישורים הנכנסים. לבסוף, ייתכן כי הקישורים טרם אונדקסו באינדקס של Majestic.
כל הספקים של כלי SEO השונים משתמשים ברובוטים משלהם על מנת לאתר ולאנדקס קישורים נכנסים לאתר או שהם לוקחים את הנתונים משירותי צד שלישי. לכל השירותים הללו, הסורקים את הרשת באופן עצמאי, יש מסד נתונים משלהם של קישורים נכנסים. הנתונים במאגרי הנתונים הללו תמיד שונים זה מזה, פחות או יותר, משום שהרובוטים סורקים את הרשת במהירויות שונות ובזמנים שונים, כך שהקישורים החדשים או אלו שאבדו לא בהכרח מתעדכנים בזמן אמת.
מערכת seo קידום אתרים מקבל נתונים של קישורים נכנסים מ-Majestic, שהוא ללא ספק מהספקים האמינים ביותר שישנם. היתרון בשימוש בכלי שלנו הוא שאינכם צריכים ליצור חשבון בתשלום נוסף ב-Majestic – כל הנתונים הדרושים לכם כלולים בעלות של תוכנית השירות שלכם.
אי התאמה קלה בתוצאות כלי בדיקת הקישורים הנכנסים עשויה להתרחש משום ששירותי SEO שונים, כולל Google Search Console, משתמשים בסורקים שונים ובאלגוריתמים שונים לאיסוף נתונים.
להלן הגורמים הסבירים ביותר להבדלים בנתונים:
- גוגל מציגה מספר גדול יותר של קישורים נכנסים, המייצגים לעתים קרובות את כל הקישורים הנכנסים שהיו לאתר אי פעם, ואילו הדוח של מערכת seo קידום אתרים יציג רק נתונים שנאספו לאחרונה, המסופקים על ידי Majestic, ואת הקישורים שאבדו לאחרונה הוא יציג בכרטיסייה נפרדת.
- Google Search Console כולל בדוח שלו את הקישורים הנכנסים רק מהאתרים שאונדקסו במנוע החיפוש גוגל ובשותפי החיפוש שלו.
- גוגל אינה מתייחסת לקישורים עם "nofollow" או "redirects" כקישורים נכנסים.
זכרו שגוגל אינה עובדת עבור מנהלי האתרים אלא עבור המשתמשים, ולכן אינכם יכולים לצפות לתוצאות המדויקות ביותר מהכלים שלה.
בהשוואה ל-Google Search Console, מערכת seo קידום אתרים מספקת לכם כלים נהדרים שבהחלט יכולים לעזור לכם לפתח את אסטרטגיית בניית הקישורים שלכם. בעזרת כלי ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים תוכלו למצוא את האתרים שבעליהם ישמחו לקשר לאתר שלכם, ובעזרת כלי מעקב קישורים תוכלו לעקוב אחר מצב הקישורים הנכנסים הקיימים לאתר.
השתמשו באפשרות הגבלת מספר הקישורים המקסימליים שיוצגו במערכת מדומיין יחיד. היכנסו להגדרות -> הגבלות והגדירו שם את מספר הקישורים המקסימלי לשם מתחם בודד.
קישור מסומן כרעיל בתלות מספר פרמטרים. תוכלו למצוא אותם אתה יכול לצפות בהם בכלי בדיקת איכות קישורים נכנסים -> הגדרות. ערכי ברירת המחדל נקבעו למתן התוצאות הטובות ביותר אולם תוכלו לשנות את הערכים הללו ולהתאים אותם בהתאם לדרישותכם.
ראשית, אתם אמורים לבדוק את אותם קישורים ולקבוע הם באמת לא רלוונטיים. אם אתם בטוחים שקישורים אלו אינם רצויים לכם, הכלי מציע את האפשרות לדווח עליהם לגוגל, כך שהיא תתעלם מהם בעת ניתוח פרופיל הקישורים הנכנסים הכולל שלכם.
בשלב הראשון תצטרכו להוסיף קישורים רעילים לדוח רשימת התנערות מקישורים. באמצעות כפתור הפעולות הנמצא בדוח שמות מתחם מקשרים אתם יכולים להוסיף דומיין שלם לרשימת התנערות מקישורים; מהדוחות קישורים חיצוניים נכנסים ודפים רעילים תוכלו להוסיף דף יחיד כמו גם דומיין שלם:
כאשר אתם עושים זאת, בצעו את הצעדים שלהלן:
עברו אל קישורים נכנסים > רשימת התנערות מקישורים.
צרו קובץ disavow.txt.
עברו אל כלי ההתנערות מקישורים של גוגל והעלו את הקובץ שלכם.
לאחר שליחת הקובץ לגוגל, לחצו על בוצע.
נושא התחום העיקרי הוא ערך המסופק על ידי Majestic . הוא מבוסס על פרופיל הקישורים של דומיין, בפרט – על נושאי קישור של אתרים.
ככל שיותר אתרים בנושא מסוים יתחברו לדומיין שלך, הסיכוי גבוה יותר לקבל אותו נושא עיקרי .
Google עשויה להעריך את נושא הדומיין בצורה שונה מאשר Majestic. אבל אם אתה רואה שהנושא העיקרי של מג'סטיק שונה לחלוטין ממה שהיית מצפה שהוא יהיה, השלב הבא שלך הוא לשנות את מאגר הקישורים הקישורים הקיימים ו/או להשיג חדשות מאתרים עם נושאים הקשורים לשלך. השתמש בכלי ריגול הקישור למתחרים שלנו כדי לחפש את ההזדמנויות הקישוריות הרלוונטיות ביותר.
בפרופיל קישורים אתרים מתחרים המספר הכולל של הקישורים הנכנסים כולל גם קישורים שנמצאו וגם כאלו שאבדו, כפי שדווח על ידי Majestic במהלך שלושת החודשים האחרונים. מספר זה גם אינו מושפע מהמגבלות שהגדרתם בהגדרות הכלי, כולל המגבלה דרשו מקסימום 1 קישורים לשם מתחם.
הדוח קישורים חיצוניים נכנסים מציג רק קישורים עדכניים על פי מדד Majestic Fresh, קישורים שאבדו אינם כלולים בו. דוח זה תלוי לחלוטין גם במגבלות שקבעתם בהגדרות הכלי ובבחירה לסמן את האפשרות דרשו מקסימום 1 קישורים לשם מתחם או לא לסמנה.