קידום ושיווק בפייסבוק

היום כבר ברור – פייסבוק היא לא רק רשת חברתית, אלא זירת השיווק הדיגיטלי האפקטיבית ביותר לעסקים. אצלנו ב-Natural SEO תוכל ליהנות מכל הפתרונות במקום אחד: הקמה וניהול של דף עסקי, פרסום ממומן מדויק, אוטומציות פשוטות לתפעול, מערכת אוטומטית חכמה לפרסום בקבוצות פייסבוק.

קהל היעד בפייסבוק הוא רחב ומגוון – והוא בעיקר יכול להיות ממוקד עבור העסק שלכם! כל בעל עסק היה רוצה לדעת איך מגיעים  למצב שלקוחות זורמים לעסק ישירות מפייסבוק, ולמעשה זה יחסית פשוט, ואפשרי אפילו בחינם.

רוצים להפעיל את הדף העסקי שלכם ולהשתמש בפייסבוק בצורה נכונה ולהגיע להישגים ולאלפי לקוחות פוטנציאלים ? אלו הפעולות שכדי לכם לקחת בחשבון לעשות..

צור קשר עכשיו וקבל יעוץ חינם וללא התחייבות לקידום בפייסבוק.

פתיחה וניהול דף עסקי

קידום ממומן 

קידום אורגני אוטומטי

🚀 פרסום ממומן בפייסבוק (Facebook Ads)

תכנון קמפיין מדויק שמביא תוצאות:

✓ מחקר שוק ופילוח קהלים:

  • ביצוע מחקר שיווקי מעמיק בהתאם לתחום הפעילות של הלקוח

  • ניתוח קהלים לפי תחומי עניין, התנהגות ברשת, דמוגרפיה ועוד

  • בניית פרסונות ממוקדות ויצירת קריאייטיב מותאם אישית

✓ מחקר מתחרים:

  • איתור וניתוח אסטרטגי של המתחרים המובילים

  • בדיקה של מודעות, קהלי יעד, דפי נחיתה ומסרים

  • גיבוש אסטרטגיה תחרותית להגדלת טראפיק והמרות

✓ בניית קמפיין חכם:

  • הקמת קבוצות מודעות לפי פילוח ממוקד

  • יצירת מודעות עם קופירייטינג ממוקד להמרות

  • אופטימיזציה שוטפת לתקציב מול תוצאות – מקסימום תוצאה במינימום השקעה

קידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני בקבוצות בוסט פייסבוק בהתחייבות לפרסום פוסטים במאות קבוצות כל שבוע.
הוספת קבוצות רלוונטיות לפרופיל שלך, לפי תחום ואפי השרות שלך. בחבילה זו נבחר קהל יעד (קבוצות הפייסבוק הרלוונטיות) לפי פילוח והתאמת לפוסטים שאותם נפרסם באופן קבוע. הפוסט הנבחר ישתוף את קבוצות הפייסבוק ללא הפסקה ויגדיל משמעותית את כמות הכניסות לאתר והפניות לבית העסק.

לקבלת יעוץ חינם שלח פרטים וכבר מתקשרים

קידום חכם בפייסבוק

ניהול, פרסום ומערכת AI מהפכנית – כל מה שצריך בשביל להצליח ברשת החברתית הגדולה בעולם

🤖 מערכת פרסום אוטומטית בקבוצות פייסבוק – בלחיצת כפתור!

חדש ב-Natural SEO מערכת אוטומטית מתקדמת מבוססת בינה מלאכותית שמבצעת עבורך פרסום שוטף בפייסבוק – גם כשאתה ישן.

איך זה עובד?

  • קישור ישיר לחשבון הפייסבוק שלך (באישור מלא)

  • כתיבת והעלאת פוסטים לקבוצות פייסבוק רלוונטיות לפי תחום

  • תזמון חכם, מעקב אחרי תגובות, והתאמת קריאייטיב אוטומטית

  • אפשרות לדוחות ובקרה על ביצועי כל פוסט – בזמן אמת

פרסום חינם בפייסבוק איך זה עובד ?

מאחורי כל פרופיל פייסבוק עומד אדם. על מנת להגיע לחשיפה גדולה ומדויקת של קהל היעד שלנו אנו צריכים לעמוד במספר פעולות בסיסיות בתהליך הקידום בפייסבוק.
 בבסיס אנו נפתח דף פייסבוק עסקי. נדאג לפרסם פעם בשבוע פוסט חדש,  את הפוסטים נשתף באופן יזום בקבוצות השונות כמה שיותר קבוצות יותר חשיפות. בנוסף בקש מרשימת החברים של פרופיל הפייסבוק שלך לייק לדף העסקי בשליחת הודעה פרטית.

טיפ לקמפיין ממומן נכון

פרסום בפייסבוק כדי להתחיל קמפיין פרסום בפייסבוק יהיה עליך ליצור את המודעה שלך . מודעות הפייסבוק שלך מורכבות מתמונה, כותרת וטקסט תיאור קצר מתחת. זכור להשתמש בתמונה אטרקטיבית ובטקסטים קליטים במודעות שלך.

פייסבוק מספקת מספר גורמי מיקוד למפרסמים. אם אינך מנצל את גורמי המיקוד הרבים, אינך משתמש בפרסום בפייסבוק ביעילות. מודעה גנרית הממוקדת למדינה שלמה, ללא כל מיקוד נוסף, לא תעשה דבר מלבד שתקבל הרבה קליקים ותבזבז הרבה כסף ברובם. הרלוונטיות תגרום לאנשים להגיב למודעה שלך.

כשתסיים עם העתקת המודעה והמיקוד שלך, הגדר את הקמפיינים והתמחור (הגדר דברים לתשלום עבור קליקים או תשלום עבור צפיות, הוצאה ליום, התקציב היומי שלך, לוח הזמנים וכו '). תוכנית הפרסום בפייסבוק תעניק לך הצעת מחיר לפי פרטי החברה שלך. הגדר וסדר את הסכום שלך לפי מדדים שונים והתחרה עם מפרסמים אחרים. זכור לעקוב, לבדוק, לעקוב, לנתח ולייעל את הפרסומות שלך.

קידום בפייסבוק מודעות
facebook – ads: הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק ומחקר פילוח קהל יעד ברשת החברתית:
א. ביצוע מחקר מעמיק בתחום הפעילות.
ב. ניתוח מחקרי של קהלי היעד הפוטנציאלים לפי פילוח התנהגות ברשת, דמוגרפיה, קהלים זהים ועוד.
ג. בניית פרסונה מדוייקת לפי סוגי הקהלים של הלקוח, פילוח הקהלים על פיה ויצירת הקריאטיב.

מחקר מתחרים
א. איתור המתחרים העיקריים לשירות\המוצר שמציע הלקוח.
ב. ניתוח פעילות המתחרים לפי הפרמטרים הבאים:
– סוג המודעות המוצגות.
– סוג עמודי הנחיתה\האתרים המוצעים.
– פילוח קהל היעד.
ג. בניית אסטרטגיה על בסיס הנתונים שנמצאו על מנת להגדיל את היקף הביקורים וההמרות                   
בניית קמפיין
א. הקמת קבוצות מודעות אשר תאגדנה את המודעות השונות לפי פילוחים רלוונטים.
ב. בניית מודעות בעזרת קופירייטינג מונחה המרות והקלקות.
ג. תמחור של המודעות השונות ושל הקמפיין הכולל על מנת להגיע לנקודת איזון אופטימלית בין תקציב השיווק לתוצאות הרצויות.