קידום אורגני לאתר
קידום אורגני לאתר – SEO לדפי נחיתה באמצעות הדוחות בכלי SEO לדפי נחיתה, קבל עצות לפתרון כל בעיות ה-SEO שנמצאו באתר שלך. נצלו הזדמנויות לשיפור דירוגי האתר ולקבלת תנועה ממוקדת יותר, תוכלו להיות בטוחים שהאתר שלכם ידידותי למובייל. כך תוכלו לשפר במהירות את דירוגי האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.
הדוח סקירה כללית של בעיות SEO באתר מתחיל בסריקה אוטומטית לאחר הוספת פרויקט חדש. אם כבר בחרתם מילות מפתח כחלק מהצעדים שעליהם ממליץ אשף האתר החדש, יושלם גם הדוח בעיות בדף בעבור דף הבית. עם זאת, על מנת לבצע ניתוח של דפים אחרים באתר שלכם, תידרשו להקצות מילות מפתח לכל אחד מהדפים.
כברירת מחדל, סורק האתר סורק את דף הבית שלך ועד 100 דפים שאליהם הוא מקשר. אם האתר שלך מכיל יותר / דפים עמוקים, לשנות את עומק הסריקה ב הגדרות > הגדרות סריקה מן היסוד כדי מרבית . סורק אתרים יסרוק את כל דפי האתר שלך (או עד לגבול תוכנית השירות שלך אם האתר שלך באמת ענק).
אם הפרויקט שותף לך, צור קשר עם בעל הפרויקט בנוגע למגבלות הסריקה .
הדוח מבנה האתר אינו כולל דפים שיש בהם פרמטרים דינמיים. דפים אלו עדיין ינותחו לאיתור בעיות SEO כדפים נפרדים, אבל יושמטו ממבנה האתר.
אם ניתן לגשת לאותו תוכן באמצעות מספר כתובות URL עם פרמטרים דינמיים, מומחי גוגל ממליצים לשנות את קוד האתר ולהשתמש ב-rel="canonical"
או בהפניית 301 על מנת לציין את כתובת האתר המועדפת.
קראו עוד כאן:
https://support.google.com/webmasters/answer/139066?hl=en
כאשר אתם מבצעים אופטימיזציה לדף נחיתה, אתם בהחלט רוצים שמנועי החיפוש יבינו מהו נושא הדף. מלבד ביצוע אופטימיזציה לתוכן הדף, עליכם להוציא מדפים אחרים באתר קישורים לדף הנחיתה המכילים את מילות המפתח שבחרתם עבור דף זה.
ככל שסמכות הדפים המקשרים גדולה יותר, כך הם צפויים להעביר יותר כוח לדף המקושר, ובכך להגדיל את סמכותו גם כן.
נאמר שהגדרתם לדף האינדקס של האתר את הביטוי "מילת המפתח הטובה ביותר". אז עליכם להוציא מדפים אחרים באתר קישורים אל דף האינדקס המכילים את הביטוי "מילת המפתח הטובה ביותר" במלל הקישור.
זה אולי נראה כי ככל שיגדל מספר הדפים המקשרים אל דף האינדקס עם הביטוי "מילת המפתח הטובה ביותר", כן ייטב. ובכן, כן ולא. בעבור מנועי חיפוש גדולים, מספר מוגזם של קישורים כאלה עשוי להיראות לא טבעי ולכך עלולה להיות השפעה שלילית על דירוג הדף. בעוד שדף האינדקס חייב להיות מקושר בקישורים נכנסים המכילים את הביטוי "מילת המפתח הטובה ביותר", לא כדאי שמספרם הכולל של קישורים אלה יעלה על 40% מהמספר הכולל של הקישורים המפנים אל דף האינדקס. לפיכך, 60% מהקישורים המפנים לדף האינדקס צריכים להכיל מילות מפתח שונות (אלו יכולות להיות גם מילים נרדפות או ביטויי זנב ארוך).
אלגוריתמי הניתוח של הכלי בעיות בדף מזהים את הצורות הדקדוקיות של מילות מפתח בשש שפות (אנגלית, גרמנית, ספרדית, צרפתית, ערבית, סינית). במילים אחרות, הכלי משתמש בניתוח מורפולוגי כדי לזהות סיומות, מילים נוספות בתוך ביטוי המפתח וצורות שונות של אותה מילה (למשל לרוץ, רץ, ריצה, רצים).
איך אפשר לתכנן את האסטרטגיה שלנו בנוגע לגיוון טקסט הקישורים המצביעים על הדף?
התחילו בבחינה של הדוח בריאות האתר > קישורים פנימיים > ניתוח סמכות הדפים. מצאו את דף הנחיתה הרצוי ברשימה ולחצו עליו להצגת הפרטים שלו. כעת תראו את רשימת מלל הקישורים המשמשים לקישורים לדף זה. חשבו כיצד תוכל לגוון אותם או לנסחם מחדש.
לאחר מכן לחצו על הקישור הצג את כל הדפים המקשרים לדף זה כדי להמשיך לדוח ניתוח קישורים פנימיים לדף בעבור הדף הנוכחי.
קישורים נכנסים: בדקו אם יש דפים באתר שלכם שבהם ניתן לשנות את מלל הקישור הנוכחי.
תבנית זו מיועדת לעיבוד על ידי מכונות והיא מתאימה במיוחד לאתרים המכילים אלפי או אפילו מיליוני כתובות URL. מפת אתר מסוג XML היא אחת מהדרכים המהירות ביותר להצביע לזחלנים של מנועי החיפוש על הדפים שאליהם הם צריכים לזחול למציאת תוכן חדש. אתם יכולים אפילו לתזמן את התדירות שבה תרצו שהאתר שלכם ייסרק על ידי הזחלנים. בנוסף, תבנית זו מתאימה מאוד לקבצי וידאו ותמונות ולקבצים אחרים שקשה למנועי החיפוש לסרוק. אם אין בספריית השורש של אתרכם מפת אתר XML, הכלי SEO לדפי נחיתה יתריע בפניכם על כך.
הדרך הטובה ביותר היא לעבור אל הדוח סקירה כללית של כל הדפים ולהשתמש באפשרות + הוסיפו דף נחיתה על מנת להוסיף דף באופן ידני או לייבא רשימת דפים מקובץ CSV.
לחלופין, השתמש בלחצן הוסף דף נחיתה בדוח בעיות בדף- הוא נמצא מתחת לרשימה הנפתחת עם כתובות האתרים:
עברו אל דוח סקירה כללית של כל הדפים. לחצו על סמלון גלגל השיניים שליד כתובת ה-URL של דף הנחיתה על מנת לערוך את ההגדרות שלו.
הקלידו את מילות המפתח ידנית או הוסיפו מילות מפתח חדשות מתוך סל מילות המפתח ו-Google Search Console.
על מנת להפסיק לעקוב אחר רמת האופטימיזציה של הדף עבור מילת מפתח, פשוט סמנו את משבצת ההפעלה/כיבוי שלצד מילת המפתח או מחקו אותה לחלוטין באמצעות סמלון פח האשפה:
המערכת משתמשת באלגוריתם של גוגל. גוגל (תובנות למהירות דפים) מספקת את הערכים ואת ההמלצות. לפרטים נוספים אנא בקרו כאן https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/.
דוח הדפים המובילים מ-Google Search Console מבוסס על נתונים מ-Google Search Console. הדוח מלא בתובנות מעניינות – הוא מראה בדיוק אילו דפים משמשים כדפי נחיתה (מקבלים את המספר הגדול ביותר של קליקים, חשיפות וכו').
אתם תראו אם הדפים שזוכים למספר הביקורים הגבוה ביותר הם דפי הנחיתה שביצעתם בהם אופטימיזציה, או שמא התנועה עוברת לדפים פחות חשובים. ניתוח הנתונים יעזור לכם ללטש את אסטרטגיית האופטימיזציה של דפי הנחיתה ואת מבנה האתר במטרה להגדיל את התנועה לדפי היעד שלכם.