פרסמו בטוויטר
טוויטר מציעה כעת שתי אפשרויות פרסום: תוכלו לקדם את הציוצים שלכם ולקדם את חשבון הטוויטר שלכם. על מנת להתחיל את מסע הפרסום שלכם, עליכם להחליט מה אתם רוצים לקדם.
טוויטר מספקת קבוצה של גורמי מיקוד למפרסמים. תוכלו למקד לפי מגדר או לפי המיקום של הקהל שלכם, למצוא משתמשים "דומים" לאלו שהגדרתם ואפילו להגביל את המיקוד למכשירים ולפלטפורמות ספציפיים. הגורם האחרון שימושי במיוחד עבור ספקי תוכנה ואפליקציות.
תוכלו להגדיר את תקציב הפרסום ליום או לפי הפעולה הרצויה. טוויטר ממליצה שתציעו לפחות 1.50$ עבור כל קליק, ציוץ מחדש, תגובה או העדפה של הציוץ המקודם שלכם; ולהציע לפחות 2.50$ בעבור כל עוקב חדש כאשר אתם מקדמים את חשבון הטוויטר שלכם.
טיפ: עיינו במדריך הפרסום של טוויטר על מנת להפוך את מסע הפרסום שלכם לאפקטיבי.