פרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב – YouTube ימלא את כל השלבים של מודל השיווק Reach-Attract-Engage-Convert-Support. אז שימו לב לדרכי השימוש שלכם.
ערוץ מותג YouTube
צור ערוץ מותג משלך המאפשר לך להתאים אישית את הערוץ שלך כדי לחזק את זהות המותג שלך. ערוצי מותגים מציעים מספר תכונות שאינן זמינות בערוצים סטנדרטיים: תמונות מותאמות אישית, מסננים דמוגרפיים למיקוד טוב יותר, יכולות מעקב מתקדמות.
עם ערוצי מותג מותאמים אישית, תוכל להרחיב חלק ניכר מהאתר שלך כלפי YouTube באמצעות גאדג'טים של ערוצים מותאמים אישית. באמצעות פלאש או HTML/Ajax, תוכל לשלב הרבה תוכן אתר ופונקציונליות בגאדג'ט YouTube.
סרטונים מקודמים של YouTube
אם יש לך סרטונים שאתה רוצה לקדם, סרטונים מקודמים של YouTube הם אופציה טובה עבורך. הוא מאפשר לך להעביר תנועה לסרטונים שלך על ידי קידום הסרטון שלך לציונים של מבקרי YouTube שמחפשים סרטונים. זכור שמבקרי YouTube נוטים להיות בעלי תשומת לב קצרה ולכן הסרטונים שלך לא צריכים להיות ארוכים מחמש דקות.
מודעות YouTube InVideo מודעות
InVideo מודעות מופיעות למשך 15 שניות בתוך הסרטון שנבחר, ותופסות את 20% התחתון של נגן הווידאו. אם משתמש לא לוחץ על המודעה תוך 10 שניות, היא ממזערת למשך כל זמן הסרטון. אם משתמש לוחץ על המודעה נפתח נגן חדש בתוך הסרטון. כדי להתחיל את מסע הפרסום שלך ב- InVideo, עבור אל חשבון Google Ads שלך ולחץ על הקטגוריה "מדיה עשירה" ב"בונה מודעות לתצוגה "מהתפריט הנפתח" מודעה חדשה "בכרטיסייה" מודעות ". כאן תוכל למלא את הטופס עם פרטי המודעה שלך ולהעלות את מודעת התמונה בגודל 480×70.
תהליך יצירת המודעות הוא קריטי שכן כל פרט יכול להשפיע רבות על התוצאות. המשך לעקוב, לעקוב, לנתח ולייעל את הפרסומות שלך. שים לב כי מעקב אחר הבאזז סביב המותג שלך חשוב מאוד גם בתחומי מדיה חברתית.