פרסום בלינקדאין
פרסמו בלינקדאין: ללינקדאין יש שני סוגי תכניות פרסום: Advertising Sales הכוללות מודעות בתצוגה עשירות למסעות פרסום שתקציבם עולה על 250 אלף דולר ו DirectAds , שהיא האפשרות הממוקדת למודעות פשוטות מבוססות טקסט ותמונה.
בלינקדאין אתם יכולים למקד במדויק קבוצה דמוגרפית. עם זאת, המיקוד הדמוגרפי יתבסס על מיקום גיאוגרפי, התפקיד והוותק בעבודה, גודל התעשייה, גודל החברה, מין וגיל. אם אתם מתמקדים בלקוחות B2B, מודעות לינקדאין תהיינה מאוד יעילות בשבילכם.
לינקדאין נותנת לכם את האפשרות ליצור עשר וריאציות של מודעות עבור כל מסע פרסום. זה מאפשר לך לשחק עם הטקסט והתמונה של המודעה ולהבין מהו השילוב הטוב ביותר להשגת התוצאה הטובה ביותר. ככל שיגדל מספר האפשרויות, כך ישתפרו המודעות הממוקדות. אז נסו טקסטים וססמאות שונים או שנו את התמונות על מנת לראות אם חל שיפור.