פרסום באמצעות דוא"ל
1.שלחו ניוזלטר קבוע על בסיס שבועי או חודשי.
אספו את כתובות הדוא"ל של הלקוחות שלכם ושל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. הציעו למבקרים להירשם לניוזלטר, לחדשות המוצר או לכל מוצר חינמי שימושי אחר. בדרך זו תוכלו ליידע אותם על פריטים חדשים, על הנחות או על כל דבר אחר. זכרו כי על פי CAN-SPAM, כל הדיוור שלכם חייב להיות opt-in וחייבת להיות דרך לבטל את ההרשמה.
2. רכשו מודעת טקסט או באנר בניוזלטר של צד שלישי הרלוונטי לתחום שלכם.
חשבו על ניוזלטרים רלוונטיים ועל ספקים הקשורים אליכם שבהודעות הדוא"ל שלהם אתם יכולים לפרסם. סוג זה של שותפות יהיה רווחי עבור שניכם.
אל תשכחו לעקוב אחר התוצאות של מסעות הפרסום שלכם בעזרת אחד מהפתרונות לניתוח האינטרנט, על פי בחירתכם, למשל Google Analytics.