מה אנחנו עושים... קידום אתרים בגוגל  קמפיינים בפייסבוק וגוגל בניית אתרים בניית חנויות וירטואליות שיווק עסקים במדיה מערכת לקידום אתרים  מדריך אונליין לקידום אורגני לבד 

> #2001#<    גזור ושמור קופון הנחה 10% מערכת קידום אתרים אורגני לשיווק נכון לאתר האינטרנט שלך התחל עכשיו>>>     

055-6615390
צור איתנו קשר 

הוסף פרויקט מדריך מעקב מיקומים SEO

לוגו natural-seo

מעקב מיקומים

עקבו אחר הדירוגים שלכם ושל המתחרים שלכם בכל מנוע חיפוש מקומי או עולמי. כאן תקבלו פירוט ברמה גבוהה של נתוני הדירוגים לתקופה שנבחרה כמו גם אפשרות השוואה לכל תקופה. אתם יכולים גם לעקוב אחר הדירוגים במודעות גוגל, במקומות, בתמונות, בסרטונים ובחדשות.


כן, תמיד.

בעת הוספת מנוע חיפוש בהגדרות הכלי מעקב דירוגים, הקפידו למלא את שדה המיקום. התחילו להזין את שם המיקום המועדף ובחרו במיקום הרצוי מתוך הרשימה הנפתחת. אם לא תציינו מיקום, בירת מדינת היעד תשמש כברירת המחדל למיקום היעד.

אם אתם רוצים להשוות את תוצאות הדוח לתוצאות המוצגות בדפדפן שלכם, המיקום שהוגדר בדוח וזה שגוגל מזהה אמורים להיות זהים.

שלב ראשון. התחילו להקליד או להדביק את כתובת האתר החדשה בשדה הרלוונטי. לחצו על הקישור שמתחתיו על מנת להקצות לפרויקט שם מותאם אישית, ליצור קבוצת פרויקטים וכו'.

זכרו שרק כתובת ה-URL של האתר נדרשת כדי ליצור פרויקט, בעוד ששדות אחרים הם אופציונליים. לחיצה על צור פרויקט תיצור פרויקט פעיל.

שלב שני. בחרו את מדינת היעד, את השפה ואת מנועי החיפוש שבהם תרצו לבדוק דירוגים ולחצו על הבא. אם אינכם משתמשים ברשימה המוגדרת מראש של מנועי חיפוש, הקפידו להגדיר את המיקום הנכון עבור גוגל.

שלב שלישי. בחרו כמה מילות מפתח שעבורם ייבדקו דירוגי האתר שלכם. האשף יציע לכם רשימה של מילות מפתח שכבר זוהו עבור הפרויקט שלכם, ואתם תוכלו לבחור מתוך הרשימה או להקליד מילות מפתח משלכם.

שלב רביעי. ספקו גישה אל חשבון גוגל אנליטיקס של האתר. אתם יכולים לדלג על שלב זה אם אין לכם חשבון כרגע או אם אתם מעדיפים לעשות זאת מאוחר יותר. אם ברצונכם לחבר את החשבון למערכת כעת, לחצו על כפתור התחברו לגוגל אנליטיקס ופעלו לפי ההוראות. לחצו על הבא על מנת לחזור אל אשף האתר החדש.

שלב חמישי. בחרו כמה מכתובות ה-URL של האתרים המתחרים המוצעים על ידי השירות או הזינו אתרים מתחרים בעצמכם. שימו לב שבאפשרותכם לערוך רשימה זו כמו קובץ TXT רגיל: מחיקה וגם הקלדת או הדבקה של כתובות דומיינים מתחרים חדשים.

הערה: זה יהיה השלב האחרון אם אתם עובדים על גרסת הניסיון החינמית. לחצו על התחילו לסרוק על מנת לבקש דוח מאוחד מיידי (אופציונלי) ולהשלים את תצורת הפרויקט הראשונית.

שלב שישי. הגדירו מועדי סריקה על מנת לבצע את המשימות עבור פרויקט זה באופן אוטומטי ועל בסיס קבוע. למשתמשים של תוכנית Agency Unlimited יוצע גם לבחור אם להתחיל סריקות בתשלום בסיום: מעקב דירוגים, קישורים נכנסים ו/או ריגול אחר קישורים נכנסים למתחרים.

כל הכבוד! לחיצה על סיום תיקח אתכם אל לוח הבקרה, או במקרה שסימנתם את האפשרות 'אני רוצה ליצור דוח מאוחד כעת', אל אזור דוחות PDF.

אם אתם מוסיפים מנוע חיפוש חדש לדוח, מלאו את שדה המיקום. התחילו להקליד את שם המיקום המועדף ובחרו מהרשימה הנפתחת את זה שרציתם.

אם לא תציינו מיקום בעצמכם, בירת מדינת היעד תשמש כברירת המחדל למיקום היעד.

שימו לב שההגדרות של מנועי החיפוש שכבר נוספו לא ניתנות לעריכה. על מנת לעקוב אחר התוצאות במיקום חדש, עליכם להוסיף מנוע חיפוש חדש.

גוגל מייחסת חשיבות רבה להצגת תוצאות ממוקדות גיאוגרפית 🙂 לפיכך, הנתון הממוצע למדינה יהיה הסכום של כלל התוצאות המקומיות שלה בחלוקה במספרן.

עסקים שרוצים לראות דירוגים אזוריים ממוצעים הם בדרך כלל עסקים לאומיים, ללא מיקוד מדויק למיקום. בהתבסס על הנחה זו, ההצעה שלנו היא לעקוב אחר 3-2 מהמיקומים המדויקים הבולטים ביותר (business hubs) ולהשתמש בנתונים על מנת להעריך את הממוצע זו תהיה השיטה הטובה ביותר, מכיוון שהממוצע מבוסס על נתונים אמיתיים.

למרות האמונה המקובלת על רבים, לא ניתן להסתמך על הדירוג הממוצע של Google Search Console בעת ניתוח הביצועים בפועל של האתר בתוצאות החיפוש. הערכים של Google Search Console מבוססים רק על תוצאות ברחבי הארץ והעולם בפרק זמן של 30 יום, כך שלא ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי לדעת מהן התוצאות האזוריות הממוצעות שלכם בזמן אמת.

זו גם טעות לבלבל בין דף התוצאות של גוגל המוגדר בעבור המדינה בלבד עם הדירוג הממוצע של גוגל בעבור אותה המדינה, למשל בריטניה בלבד. הגדרת חיפוש זו למעשה מייצגת את הבחירה שלפיה רק אתרים בריטיים ייכללו בתוצאות החיפוש באופן בלעדי, תוך השמטת כל האחרים, מה שמשנה (לעתים באופן דרסטי) את תוכן דף תוצאות החיפוש.

נסו בעצמכם ‏(בדוגמה זו אנו נשתמש בבריטניה, אך זה עובד גם עבור מדינות אחרות):

  • ודאו שאתם משתמשים ב-google.co.uk (google.com עבור ארה"ב, google.de עבור גרמניה, google.co.il עבור ישראל וכו';
  • לחצו על כפתור ההגדרות הנמצא מתחת לסרגל החיפוש של גוגל > הגדרות חיפוש;
  • קבעו הגדרות אזור בעבור בריטניה (ארה"ב, גרמניה, ישראל וכו');
  • הגדירו שפה אנגלית (גרמנית עבור גרמניה, עברית עבור ישראל וכו');
  • לחצו על כלים ואז שנו מכל מדינה למדינה: בריטניה. השוו את התוצאות בשתי האפשרויות.

כלי מעקב דירוגים הוא הפריט השני בתפריט הכלים, ממש מתחת ללוח הבקרה של הפרויקט. לחצו על דירוג האתר על מנת לעבור אל דוחות המשנה תקציר דירוגיםדוח דירוגים מפורטדירוג מילים לפי דף מדורגדירוג מילים לפי תגיותדוח דירוגים היסטוריים ותרשימים היסטוריים.

לחצו על הגדרות בפינה השמאלית העליונה של חלון מעקב דירוגים.

  1. מילות מפתח. הקלידו או בחרו את מילות המפתח שברצונכם לבדוק את דירוגי האתר בעבורן (חובה להגדיר ביטויים).
    ניתן לערוך את רשימת מילות המפתח באותו אופן כמו בקובץ TXT רגיל: העתיקו/הדביקו מילות מפתח או פשוט הקלידו אותן.

  2. מנועי חיפוש. בחרו או הוסיפו את מנועי החיפוש בהם תרצו לבדוק את הדירוגים ואת עומק הסריקה הרצוי, מספר תוצאות החיפוש (חובה).

  3. אתרי מראה וסאב דומיינים. כאן תוכלו להזין את כתובות ה-URL של אתרי המראה שלכם (אם יש כאלו) על מנת לנטר גם את הדירוגים שלהם (לא חובה). סמנו את האפשרות התחשב בסאב דומיינים של הפרויקט כאתרי מראה אם ברצונכם לכלול את כל הסאב דומיינים. אם יש לכם רבים כאלו, אך אתם רוצים שהכלי יעקוב אחר כמה מהם בלבד, הוסיפו אותם לרשימת אתרי המראה.

  4. כתובות חלופיות. הוסיפו כתובות URL של אתרים ונכסים אינטרנטיים נוספים כגון סרטוני YouTube, דפי פייסבוק, וכו' (לא חובה).

  5. מתחרים. הזינו את כתובות האינטרנט של המתחרים שלכם שאחריהם תרצו לעקוב ולבדוק את דירוגיהם בעבור מילות המפתח שלכם (אופציונלי).
    הערה, משתמשים בתוכנית Agency Unlimited לא יחויבו בתשלום כלשהו בעבור שאילתות הדירוגים של המתחרים.

  6. תוצאות חיפוש. סמנו את סוגי התוצאות בתשלום של גוגל (מודעות, קניות וכו') ותכונות נוספות שאתם רוצים להציג בדוח שלכם. סמנו את התיבה בדיקת דירוגים ב"מקומות נוספים" ו"הצג 100 מלונות" אם העסק שלכם צפוי להיות מדורג שם.

  7. חיפושים מקומיים. כאן תוכלו לציין עד 3 מיקומים לקבלת נתוני החיפושים החודשיים המקומיים.

  8. עמודות. כאן תוכלו לנהל עמודות נוספות (אופציונלי). זכרו שחלק מהעמודות דורשות הרשאת גישה ל-Google Search Console.

  9. תגיות ומיני גרפים. בדקו אם ברצונכם להציג את התגיות של מילות המפתח בדוחות מעקב הדירוגים. בחרו היכן להציג את המיני גרפים ההיסטוריים. אתם יכולים גם לבקש תצוגת התראה במקרה שאחד מדפי האתר שלכם מדורג גבוה יותר מדף הנחיתה הייעודי בעבור מילת המפתח העיקרית שלו.

לאחר הגדרת הפרופיל, לחצו על שמור. בתוכניות שירות עם תמחור קבוע הסריקה תתחיל אוטומטית. בתוכנית Agency Unlimited יתבקשו המשתמשים ללחוץ על הקישור סרקו מחדש.

זכרו שניתן לבצע רק סריקה אחת בכל יום ‏(בתוכנית ה-Solo, כלי מעקב דירוגים מתעדכן באופן אוטומטי אחת לשבוע). האפשרות לסרוק מחדש באותו היום תהיה זמינה אם תבצעו שינויים משמעותיים בהגדרות הכלי מעקב דירוגים, למשל הוספת מילות מפתח או מנועי חיפוש חדשים.

הרשימה מבוססת בראש ובראשונה על התוצאות בדוח מעקב דירוגים, כך שיהיה עליכם להגדיר את דוח מעקב דירוגים ולבצע סריקה על מנת ללמוד מיהם המתחרים המסוכנים שלכם. איננו מתייחסים לאתרים המופיעים בתוצאות ממומנות כמתחרים מסוכנים, אלא רק לתוצאות אורגניות ותוצאות חיפוש בגוגל.

כיצד זה עובד: אנו מנתחים את דפי התוצאות במטמון של הסריקה האחרונה ומחפשים אחר הדומיינים המופיעים בהם שוב ושוב. לאחר מכן, אנו מעריכים את נפח החיפושים של מילות המפתח שבעבורן מדורגים הדומיינים הללו. ככל שדומיין מדורג ביותר מילות מפתח ומנועי חיפוש וככל שמילות המפתח שבהן הוא מדורג זוכות לפופולריות רבה יותר בקרב המחפשים – כך גדלים הסיכויים שהוא המתחרה האימתני שלכם.

לכל דומיין מתחרה מוקצה ציון נראות על סמך מיקומו הממוצע במנועי החיפוש שבמעקב והפופולריות של מילות המפתח שבהן הוא מדורג.

ציון נראות הוא מדד המציג את נתח ההופעות המשוער של הדומיין בתוצאות החיפוש האורגניות. 100 הוא ציון הנראות הטוב ביותר.

המתחרים הבולטים ביותר שלכם יהיו 4-3 הדומיינים הממוקמים מסביב לדומיין שלכם ברשימת מתחרים מסוכנים. אלו שציון הנראות שלהם מעט גבוה יותר משלכם הם אלו שתוכלו לעקוף בקלות יחסית, ואלו שציון הנראות שלהם מעט נמוך יותר משלכם יכולים לעלות במהרה, אז היזהרו!

כשמוסיפים מילות מפתח לסל מילות המפתח, הן מועתקות אוטומטית לאזור מעקב דירוגים > מילות מפתח בפרויקט הנוכחי. על מנת להתחיל לעקוב אחר מיקום האתר בעבור מילות מפתח ספציפיות או כל מילות המפתח מהסל, אתם יכולים לסמן אותן בסל מילות המפתח או לסמן את התיבות בהגדרות הכלי מעקב דירוגים > מילות מפתח.

לחצו על כפתור ההגדרות בפינה השמאלית העליונה והמשיכו אל כרטיסיית מילות מפתח או לחצו על הכפתור ניהול מילות מפתח בצד ימין למעלה.

להסרת מילות מפתח מיותרות, בטלו את הסימון או מחקו אותן באמצעות כפתור Backspace כמו בעורך טקסט רגיל. אם בכוונתכם לעבוד עם היסטוריית הדירוגים של מילת המפתח אחר כך, עדיף לבטל את הסימון שלה ולא למחוק אותה.

אתם יכולים לסנן בקלות את מילות המפתח המסומנות בכוכב ואת אלו שתויגו במיוחד על מנת לוודא שכולן נמצאות במעקב.

כדי להוסיף מילות מפתח חדשות, סמנו את אלו שאתם צריכים או פשוט העתיקו אותן והדביקו כאן.

השתמשו באפשרות מצא עוד מילות מפתח על מנת לקבל הצעות למילות מפתח נוספות.

ניתן לקבץ מילות מפתח באמצעות תגיות. את התגיות מקצים בסל מילות המפתח. בצעו את הצעדים הבאים:

  1. פתחו את כלי מחקר מילות מפתח ועברו אל סל מילות המפתח על מנת לבחור את מילות המפתח הדרושות.

  2. לחצו על פעולות > הקצו תגיות.

  3. בחרו תגית קיימת או צרו תגית חדשה באמצעות הקלדתה ולחצו על בצע.

לאחר מכן חזרו לכלי מעקב דירוגים ובחרו בכל דוח טבלאי שבו תוכלו להחיל את סינון מילות המפתח שלכם לפי תגיות או השתמשו בדוח המשנה דירוג מילים לפי תגיות.

אין כל אפשרות לערוך הגדרות של מנוע חיפוש, אלא רק להוסיף מנוע חיפוש חדש. בצעו את הצעדים הבאים:

  1. עברו אל מעקב דירוגים ולחצו על הגדרות בפינה השמאלית העליונה של החלון.

  2. עברו אל כרטיסיית מנועי חיפוש.

  3. לחצו על הוסף מנוע חיפוש.
    כדי לציין את מיקום מנוע החיפוש, בחרו במדינת היעד ובמנוע החיפוש והתחילו להקליד את שם המיקום בשדה המיקום למטה. כעת בחרו מרשימת המיקומים המוצעים של גוגל.

כדי להסיר מנוע חיפוש מיותר, פשוט בטלו את הסימון או לחצו על סמלון פח האשפה כדי למחוק אותו לחלוטין. עדיף לבטל את סימון מנוע החיפוש על פני מחיקתו אם בכוונתכם לעבוד עם היסטוריית הדירוגים שלו מאוחר יותר.

עברו אל כל הפרויקטים (פשוט לחצו על סמלון הבית בפינה הימנית העליונה של חלון השירות) ואז לחצו על פעולות אצווה. כעת תועברו אל אזור פעולות אצווה לכל הפרויקטים.

סמנו את הפרויקטים הרצויים, לחצו על הגדרות מעקב דירוגים ואז תוכלו להגדיר את הרשימה הכללית של מנועי החיפוש בעבור כולם וכן את עומק הסריקה, את סוג תוצאות הדירוגים שאחריהן תרצו לעקוב ונתונים נוספים שברצונכם לכלול בדוח. שמרו את השינויים, והם יחולו על כל הפרויקטים שנבחרו.

כן, לשם כך פתחו את הגדרות כלי מעקב דירוגים. תיבת הסימון לקביעת תצורת ההגדרות הנוכחיות ממוקמת בתחתית חלון הדו-שיח.

ניתן להגדיר כתצורה מוגדרת מראש את המאפיינים הללו:

  • בכרטיסיית מנועי חיפוש: מנועי חיפוש מסומנים ועומק הסריקה.

  • כרטיסיית אתרי מראה וסאב דומיינים: האפשרות להתייחס לתת-דומיינים של הפרויקט שלכם כאתרי מראה.

  • כרטיסיית תוצאות חיפוש: סוגי תוצאות החיפוש שנבחרו.

  • כרטיסיית חיפושים חודשיים: קבוצת המיקומים של נתוני החיפושים החודשיים של גוגל.

  • כרטיסיית העמודות: עמודות שנבחרו להצגה בדוח.

  • כרטיסיית תגיות ומיני גרפים: הצגת תגיות, מיני גרפים ואזהרות לגבי דפי נחיתה המדורגים גבוה יותר מדף הנחיתה שהוגדר לביטוי.

זכרו שאפשרות זו, אם היא מופעלת, לא תשפיע על פרויקטים קיימים, ההגדרות שלעיל יחולו רק על הפרויקטים החדשים שנוספו.

אלו מיועדים לנתוני חיפושים מקומיים חודשיים, כלומר למספר הפעמים הממוצע שאנשים מחפשים את מילות המפתח שלכם בגוגל באופן מקומי, לחודש. הגדרה זו מסונכרנת עם אזור היעד של כלי מחקר מילות מפתח.

על מנת לראות כיצד האתר שלכם מדורג במיקוד גיאוגרפי מסוים, מלאו את שדה המיקום בעת הוספת מנוע חיפוש של גוגל לדוח.

כן. אתם יכולים להוסיף עד שלושה מיקומים שונים, שיוסיפו עד שלוש עמודות לדוח. בצעו את הצעדים הבאים:

  1. עברו אל כלי מעקב דירוגים ולחצו על הגדרות בפינה השמאלית העליונה.

  2. המשיכו אל אזור חיפושים חודשיים והתחילו להקליד את שם המיקום. הקפידו לבחור את המיקום הרצוי מהרשימה הנפתחת של ההצעות – זה חשוב לזיהוי נכון של המיקום.

  3. לחצו על הקישור הוסיפו אזור נוסף על מנת להזין אזורים נוספים.

שימו לב שהגדרות אלו משותפות לכלים מעקב דירוגים ומחקר מילות מפתח, לכן, קביעת ההגדרות בכל אחד מהכלים הללו תוחל אוטומטית על שניהם.

יישומון התפלגות דירוגים (נמצא בלוח הבקרה של הפרויקט ובכלי מעקב דירוגים > סקירה כללית) כולל את מספר הפעמים שמילות המפתח מדורגות במנועי החיפוש שנמצאים במעקב (בהתאם לתוצאות הדוח האחרון שהושלם).

היישומון עשוי לכלול עד חמישה חלקים: טופ 1טופ 5טופ 10טופ 20 וטופ 30. כל אחד מהם מציג את מספר התוצאות שנמצאו בטווח המוגדר. כל סוגי התוצאות נספרות.

במקטע Top 1 יוצגו כל המופעים של מילת מפתח המדורגת במקום הראשון: תוצאה אורגנית, ממומנת או כל סוג אחר (כל המיקומים המוקפים בעיגול בצילום המסך שלהלן).

במקטע Top 10 יופיעו כל הדירוגים במקום הראשון יחד עם הדירוגים במקומות 10-2, כפי שניתן לראות בצילום המסך:

אותו היגיון עובד גם במקטעים Top 20 ו-Top 30: הם מציגים את הדירוגים במקומות 20-1 ו-30-1 בהתאמה. במילים אחרות, כל מקטע יכלול את מספר הופעות מילות המפתח מהמקטע הקודם בתוספת ההופעות שנמצאו במסגרת עשרת המקומות הבאים בתוצאות החיפוש.

הערה: אם אתם מעדיפים לסנן תוצאות אורגניות, ממומנות או תוצאות חיפוש בגוגל בלבד, אנא סמנו את היישומונים התפלגות דירוגים (תוצאות אורגניות)התפלגות דירוגים (תוצאות ממומנות בגוגל) ו/או התפלגות דירוגים (תוצאות חיפוש בגוגל).

הנתונים בעבור עמודה זו מסופקים על ידי Google Search Console, ולכן סביר להניח שלא חיברתם את חשבון Search Console שלכם לפרויקט עדיין.

You will find the Google Search Console integration area within the Traffic Analysis block of the left-side menu..

אשרו גישה לחשבון גוגל הנדרש כדי לאחזר את נתוני הביקורים. לאחר מכן סמנו את עמודת ביקורים מגוגל על מנת לכלול אותה בדוח מעקב דירוגים.

כן. פתחו את אחד מדוחות הכלי מעקב דירוגים (תקציר דירוגים, דוח דירוגים מפורט, לפי דף, לפי תגיות) ולחצו על לוח השנה בצד ימין למעלה.

בחרו בתאריך סריקה קודם ובתאריך להשוואה (במידת הצורך).
שימו לב, תוכלו לבחור רק בתאריכים שבהם התבצעה סריקה. אם התאריך מופיע באפור, המשמעות היא שלא נערכה סריקה באותו היום.

המערכת שומרת את היסטוריית הדירוגים שלכם במשך שלוש שנים (1095 ימים).

אל תדאגו אם מחקתם פרויקט – אנו נשמור את הנתונים שלו. תוכלו לשחזר נתונים אלו כאשר תוסיפו שוב את האתר כפרויקט במערכת.

בעת הוספת הפרויקט, הקפידו לספק את כתובת האתר המדויקת של הפרויקט שנמחק (אתר). המערכת תשאל אם ברצונכם לשחזר את הפרויקט או להוסיף אותו מחדש. בחרו בשחזור הפרויקט והמשיכו מהמקום שבו עצרתם בפעם האחרונה.

לשם כך, יהיה עליכם להוסיף גרסת מובייל של מנוע החיפוש. עברו אל מעקב דירוגים > הגדרות > לחצו על הוסף מנוע חיפוש בכרטיסייה מנועי חיפוש, בחרו את המדינה באזור מדינת יעד ולחצו על מנוע החיפוש במובייל שאתם צריכים. יהיה עליכם לציין גם את השפה, המיקום (עבור גוגל) ואת שם מנוע החיפוש כפי שהוא יופיע בדוחות הדירוגים שלכם.

כן. בעת קביעת התצורה של כלי מעקב דירוגים בעבור הפרויקט שלכם, השתמשו באזור כתובות חלופיות הנמצא בהגדרות הכלי. כאן תוכלו להוסיף את כתובות ה-URL של סרטוני יוטיוב, דפי פייסבוק, פוסטים אורחים, ביקורות ותוכן ממומן וכו'. התחילו להזין כל כתובת URL בשורה חדשה.

את דירוגי כתובות האתרים החלופיות שהוגדרו ניתן לראות בדוחות תקציר דירוגיםדוח דירוגים מפורטדירוג מילים לפי דף מדורגדירוג מילים לפי תגיותדירוגי מתחרים לפי מילים ודירוגי מתחרים לפי מנועי חיפוש. על מנת לסנן אותם, לחצו על מסננים ובחרו כתובות חלופיות בסוג התוצאה.

כן. כדי לעשות זאת, עליכם להוסיף את יוטיוב כמנוע חיפוש. בצעו את השלבים הבאים:

  1. לחצו על הגדרות בפינה השמאלית העליונה של כלי מעקב דירוגים.

  2. המשיכו אל כרטיסיית מנועי חיפוש.

  3. ברשימת מנועי החיפוש בחרו ביוטיוב וציינו את כתובת ה-URL של ערוץ היוטיוב שלכם.

כמו כן, תוכלו לעקוב אחר דירוגיהם של סרטוני יוטיוב ספציפיים. פשוט הוסיפו את כתובות ה-URL של סרטוני הווידאו ככתובות חלופיות באחד מאזורי הכתיבה

ראו את הדוח דירוג מילים לפי דף מדורג המציג את הדפים המדויקים שנמצאו בעבור מילות המפתח שלכם ואת דירוגיהם.

שימו לב שאתם יכולים לכלול את כתובות ה-URL של דפים נפרדים כמו הפרופילים החברתיים שלכם (סרטוני יוטיוב, דפי פייסבוק וכו'), פוסטים אורחים, ביקורות ותוכן ממומן ככתובות חלופיות. כתובות אלו יופיעו גם בדוח דירוג מילים לפי דף מדורג.

אם אתם צריכים לבדוק מיקומים של כתובת URL ספציפית ושלה בלבד, עליכם להוסיפה כפרויקט חדש ולהגדיר במיוחד בעבורה את כלי מעקב דירוגים.

שימו לב, אתם יכולים להוסיף רק URL של תיקיית משנה כמו www.site.com/folder/ כפרויקט (שימו לב לסימן ה-/ בסוף), דפים כמו www.site.com/folder/page.html אינם מתקבלים. אם קורה שדף ספציפי באתר שלכם אינו מופיע בדוח דירוג מילים לפי דף מדורג, אך ברצונכם לוודא שהוא מנוטר כראוי, תוכלו להוסיף את כתובת האתר שלו כאתר מראה.

כן, עברו אל הגדרות > אתרי מראה וסאב דומיינים. סמנו את תיבת הסימון של התחשב בסאב דומיינים של הפרויקט כאתרי מראה על מנת לעקוב אחר כל הסאב דומיינים של הפרויקט הנוכחי שלכם.

ניתן גם להגדיר אפשרות זו כברירת מחדל בעבור כל הפרויקטים החדשים.

אם אתה צריכים לעקוב רק אחר חלק מהסאב הדומיינים הקיימים, השאירו את תיבת הסימון ריקה וציינו את כתובת ה-URL של הסאב דומיין הרצוי באזור הטקסט.

כן. על מנת לייצא את מטמון תוצאות החיפוש, עברו אל כל אחד מהדוחות של הכלי מעקב דירוגים ופשוט לחצו על מילת המפתח שאת מטמון תוצאות החיפוש שלה ברצונכם לייצא או לחצו על סמלון מטמון תוצאות החיפוש המופיע לצד מילת המפתח.

לחצו על יצא נתונים ובחרו באפשרות הרצויה מהרשימה הנפתחת.

ההדגשות במטמון תוצאות החיפוש נועדו לעזור לכם להבחין בין התוצאות של האתר שלכם והכתובות החלופיות שלו לבין אלו של המתחרים שלכם.

לנוחותכם, אנו מדגישים כל סוג של כתובת URL בצבע נפרד. על כן, בעת בדיקת מטמון תוצאות החיפוש בעבור מילת מפתח, תוכלו לזהות במבט אחד את התוצאות של האתר שלכם, של אתרי המראה שלו או של סאב-דומיינים שלו, את הפרופילים החברתיים של החברה שלכם וכן פוסטים של אורחים, ביקורות ותוכן ממומן, זאת לצד כתובות ה-URL של המתחרים שאחריהם אתם עוקבים בדוח מעקב דירוגים.

במידת הצורך, אתם יכולים לשנות בקלות את כתובות ה-URL המנוטרות בכלי מעקב דירוגים – פשוט לחצו על כל סוג פריט על מנת לערוך את ההגדרות המתאימות.

באזור כתובות חלופיות ישנם שלושה שדות שלכל אחד מהם ייעוד משלו. כאן אתם יכולים להעתיק ולהדביק כתובות URL של הפרופילים החברתיים של החברה, כתובות URL של פוסטים אורחים או כתובות URL של ביקורות ותוכן ממומן – והמערכת תבדוק את הדירוגים שלהם בתוצאות החיפוש.

אנו מציעים את ייבוא ​​נתוני הדירוג ההיסטורי עבור לקוחותינו הקיימים עם תוכניות שירות בתשלום ( אתחול ומעלה). נדרש שהאפליקציה לשעבר שלך תאפשר ייצוא הנתונים כקובץ CSV/XLS. למידע נוסף, אנא צרו קשר עם התמיכה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מדריך מערכת קידום SEO לוח בקרה

צריך עזרה בקידום האתר ?

אולי יעניין אותך

קישורים נכנסים

קישורים נכנסים

קישורים נכנסים קבלו דוח פרופיל קישורים נכנסים מפורט שיעזור לכם להתוות אסטרטגיה יעילה לבניית קישורים. ראו אילו אתרים מקשרים אל האתר שלכם,

קרא עוד »
מדריך מערכת קידום SEO לוח בקרה

צריך עזרה בקידום האתר ?

אולי יעניין אותך

מזה קידום אורגני – SEO

מזה  קידום אורגני Seo בגוגל ? מה זה קידום אתרים אורגני Searcn engine optimization  או בקיצור seo, פרושו הבנת דרך הפעולה של גוגל לדרוג אתרים

קרא עוד »

הצטרף עכשיו וקבל גישה לפלטפורמת הקידום המערכת תעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר עוד תקבל מידע על אתרי המתחרים הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל קבל עכשיו מערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך הצטרפו עכשיו לתקופת ניסיון ותתחיל להתקדם השרות זמין בכפתור->

רוצה לקדם את האתר לבד?

קבל עכשיו גישה למערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך ותהנה ממגוון כלים כולל המדריך המלא לקידום אורגני עשה זאת בעצמך

מדריך אונליין לקידום אורגני עשה זאת בעצמך  המדריך מחובר למערכת שתעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בגוגל כלי למחקר מילות מפתח ובחירת מילים לקידום  המערכת תאתר בעיות באתר, מצבו בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר שלך תקבל מידע ותוכל לחקור את אתרי המתחרים שלך הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל

רוצה לראות מידע נוסף על המערכת ראה עוד 

מבצעי נובמבר BLACK FRIDAY שיווק דיגיטלי לעסק "גם וגם" קידום אורגני + קידום בפייסבוק הצטרף עכשיו >

רק 1500 שח לשתי החבילות

קידום אורגני בגוגל בחבילת silver מחיר רגיל 1800 שח חודשי.
קידום מילות מפתח בחיפוש של גוגל כולל אופטימיזצייה, קישורים, ותוכן, מחקר ביטויים ראה עוד פרטים 
קידום בפייסבוק חבילת בוסט – מחיר רגיל 1000 ש"ח לחודש 
פרסום פוסטים ללא הגבלה במאות קבוצות בכל שבוע ראה עוד פרטים

מדריך לקידום אורגני אונליין

הרשמה למדריך הדיגיטלי רק 29.9 שח התחל עכשיו

דילוג לתוכן