קבל קופון הנחה 10% מערכת קידום אתרים אורגני לשיווק נכון לאתר האינטרנט שלך התחל עכשיו>>>

קידום אתרים בגוגל  קמפיינים בפייסבוק וגוגל בניית אתרים בניית חנויות וירטואליות שיווק עסקים במדיה מערכת לקידום אתרים  מדריך אונליין לקידום אורגני לבד 

בניית קישורים באמצעות פתיונות

cropped-cropped-Initial-Brand-Salon-e-removebg-preview

בניית קישורים באמצעות פתיונות

1. הציעו באתר גרסת חינם או ניסיון.

אתם יכולים לעזור ללקוחות שלכם להתגבר על מספר מחסומים בדרך לרכישת המוצר שלכם, אם תאפשרו להם לקבל טעימה של המוצר שלכם ויכולתיו.

זכרו לפשט את תהליך ההתקנה והשימוש בגרסה החינמית. הדבר עשוי להיות כרוך בתמיכת מומחה בתחום על מנת לפתור את כל הבאגים ולהוביל את הלקוח הפטנציאלי לשימוש במוצר שלכם.

2. הציעו באתר תבניות או עיצובים להורדה בחינם.

אם אתם מעצבי אתרי אינטרנט או שהצוות שלכם כולל מעצב טוב, תוכלו ליצור אוסף של תבניות להורדה בחינם עבור פלטפורמות בלוגים פופולריות, מערכות ניהול תוכן (CMS) נפוצות, רשתות חברתיות, שירותי מיקרו-בלוג, פריסת אתר, תבניות דוא"ל וכו' תהפכו את התבניות שלכם זמינות להורדה ותכללו קישורים לאתר שלכם מקוד התבנית.

3. צרו באתר כלים אונליין מועילים שהגולשים ירצו לסמן ולשתף ברשת.

צרו כלי אונליין שהוא בעל ערך לגולשים. זה יכול להיות כלי פיננסי המציג מגמות או מחשב את העלויות של הגולש, תוכנה לבחינת מדדי SEO או לבדיקת הפניות, כלי הצובר מידע שימושי, כלי לניתוח מדיה חברתית וכו'. אתם יכולים לבחור להשתמש בכמה שירותי API פופולריים בעת יצירת הכלי שלכם.

פרסמו את הכלי שלכם באמצעות ערוצי מדיה חברתית: שירותי מיקרובלוגינג, רשתות חברתיות, אתרי חדשות חברתיים וכו'.

חפשו פוסטים בבלוגים המכילים רשימות של כלים שימושיים כמו שלכם והציעו להם להוסיף את הכלי שלכם לרשימה.

4. פרסמו באתר דוח/סקירה/תרשים מעניינים הניתנים להורדה בחינם.

צרו דוח, תרשים או סקירה טכנית בנושא העיסוק שלכם, פרסמו אותם באתר האינטרנט שלכם ואפשרו הורדה של המסמך.

דוח או סקירה טכנית הכתובים בצורה טובה ואינפורמטיבית יאספו במהירות כל ידי ספריות הבלוגים, במצב כזה תדרשו רק לתת עוד דחיפה קטנה באמצעות שימוש בערוצי המדיה החברתית: בלוגים קשורים, שירותי מיקרו-בלוג, עמודי מעריצים וקבוצות ברשתות חברתיות, פורומים, תמונות/מצגת תמונות, אתרי שיתוף וכו'.

5. פרסמו באתר חידונים מאתגרים.

תחשבו על יצירת חידון, סקר או מבחן שעוסקים בתחום העיסוק של האתר ויכולים לעניין את הגולשים שלכם.

על מנת להפוך את החידון שלכם לוויראלי, הציעו לאנשים להעתיק קוד ובכך להציג את החידון באתר שלהם.

תזכירו את זה בכל פלטפורמה בה יש לכם חשבון: אתר מיקרו-בלוג, אתרי חדשות חברתיים, רשתות חברתיות וכו' על מנת להפיץ את החידון ברשת.

6. הציעו באתר מבצעים משתלמים ו/או הנחות גדולות

תחשבו על תמריצים שונים (כגון: תחרויות, מכירות סודיות, מבצעי קידום מכירות, מלגות ופרסים) על מנת לתת לגולשים שלכם את הסיכוי לזכות במשהו (אפילו משהו קטן מאוד) שהוא יתמרץ את הגולשים לקשר אליכם או להפיץ לעולם את הבשורה.

7. כתבו ספר אלקטרוני הקשור לתחום שלכם והציעו אותו להורדה באתר.

עליכם להיות מודעים שלפני כתיבת ספר איכותי, אתם נדרשים להציע כמות מספקת של ידע או ניסיון מעשי. תוכלו להשתמש בתכנית שתי השלבים כדי לכתוב את המידע שלכם. לקבוע את העיקרון שלכם בשלב הראשון. צעד שני הוא להמחיש אותו.

פרסמו את הספר האלקטרוני באתר שלכם ותפיצו את החדשות בדבר השקתו במיקרו-בלוגים, בבלוג שלכם, ברשתות חברתיות וכו'

8. בנו רשימה איכותית ומעוילה של מקורות מידע והציגו אותה באתר שלכם.

צרו רשימה של קישורים מובחרים למאמרים ופסוטים בבלוגים, או רשימה של כלים שימושיים עם מלווים בסקירה קצרה. זה דורש יותר עבודת מחקר, ניתוח קהלים ופיתוח.

קדמו את רשימת המקורות שלכם בערוצי המדיה החברתית. אם הרשימה ייחודית ומעילה, אנשים יקשרו אליה וישתפו אותה בערוצי המדיה החברתית.

9. הציגו באתר רשימת מומחים בתחום.

תאספו שמות ומעט מידע אודות מומחים מהנישה שלכם ותצרו רשימה שימושית עבור הגולשים שלכם. פרסמו את הרשימה באתר שלכם ותפיצו אותה באמצעות ערוצי המדיה החברתית.

10. פרסמו באתר ביקורת מעניינת של מוצר/שירות.

בחרו מוצר פופולרי חדש ונסו אותו בעצמכם. פרסמו את הביקורת באתר שלכם והפיצו ​​אותה במעגלים המתאימים בתעשייה באמצעות רשתות שירותי מיקרובלוגינג, ואז תנו לקוראים להפיץ אותה ברחבי הרשת.

11. העניקו פרסים ותגמלו אחרים.

אם אתם שם מוכר בנישה שלכם, קיום "טקסים" מקוונים להענקת פרסים עשוי ליצור המון באז, להביא מבקרים ולייצר טונות של קישורים נכנסים. ראשית, פרסים גורמים ליצירת קישורים על ידי אלו המקווים להיות מועמדים אליהם. שנית, הם גורמים ליצירת קישורים על ידי הזוכים המבקשים להשוויץ ועל ידי אחרים המתלוננים על הזוכים. שלישית, אירוע מוצלח עשוי לזכות לתהודה בבלוגוספירה, באתרי חדשות חברתיות, בפורומים פרטיים וכו'.

12. השתתפו בתחרויות בתחום שלכם.

חפשו פרסים או תחרויות הנגישים באינטרנט ואם אתם חושבים שאתם יכולים להתחרות, הציעו את עצמכם. גם אם האתרים הללו לא מקשרים בחזרה אל האתר שלכם, חדשות על זכייה בפרסים יכולות לעתים קרובות להיות תוכן שניתן לקשר אליו היטב בתקשורת המקומית.

13. ארחו וובינר באתר והפיצו את הבשורה באמצעות הרשתות החברתיות.

וובינר הוא כנס אינטרנטי חד סטרי (דובר בפני קהל), אך הוא יכול לכלול גם חלק של שאלות ותשובות.

ועידת teleconference היא החלפת מידע בשידור חי בין מספר רב של אנשים מרוחקים אחד מהשני באמצעות מערכת תקשורת.

בחרו בתוכנת ההצגה המתאימה לכם ביותר (בחינם או בתשלום) עבור וובינר או ועידה. קבעו את הזמן ואת לוחות הזמנים של הפגישות או ההצגות באמצעות האינטרנט. הזמינו אנשים וערכו וובינר או ועידה בעבור קהל היעד שלכם.

מומלץ להקליט את הוובינר או את הוועידה על מנת שתוכלו להעלות אותם לאחר מכן לרשת ולהפוך אותם לזמינים לצפייה בווידאו או להקשבה כפודקאסט. בנוסף, תוכלו לפרסם ולשתף את השמע או את המצגת עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

14. הקימו תוכנית התנדבותית.

התחילו תכנית התנדבותית ופרסמו את האירוע באתר שלכם. תפיצו את החדשות בכל רחבי רשת האינטרנט כדי למצוא אנשים שמוכנים להתנדב. תהיו ראשונים להגיב: הישארו מעודכנים בחדשות ושמרו על קשר עם אנשים מהנישה שלכם. השתמשו באירוע חברתי בשירותי שיתוף, מיקרו-בלוגים, רשתות חברתיות, אתרים ופרומים על מנת להפיץ את הבשורה.

בניית קישורים באמצעות פתיונות

צריך עזרה בקידום האתר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי יעניין אותך

מזה קידום אורגני – SEO

מזה  קידום אורגני Seo בגוגל ? מה זה קידום אתרים אורגני Searcn engine optimization  או בקיצור seo, פרושו הבנת דרך הפעולה של גוגל לדרוג אתרים

קרא עוד »
מעקב קישורים

מעקב קישורים

מעקב קישורים הקפידו שהקישורים הנכנסים שלכם תקינים. אנו נבדוק אם הם ניתנים לסריקה על ידי מנועי החיפוש וננטר את מלל הקישור שבשימוש.

קרא עוד »
בניית קישורים באמצעות פתיונות

צריך עזרה בקידום האתר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי יעניין אותך

פרסום באמצעות דוא"ל

פרסום באמצעות דוא"ל

פרסום באמצעות דוא"ל שלחו ניוזלטר קבוע על בסיס שבועי או חודשי, ורכשו מודעת טקסט או באנר בניוזלטר של צד שלישי הרלוונטי לתחום שלכם.

קרא עוד »
הפצת מאמרים

הפצת מאמרים

הפצת מאמרים לאורך השנים השתנה ערכה של ההודעה לעיתונות והיום, אם נעשה בה שימוש כטקטיקה לבניית קישורים בלבד, היא פשוט לא אפקטיבית. אבל…

קרא עוד »

הצטרף עכשיו וקבל גישה לפלטפורמת הקידום המערכת תעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר עוד תקבל מידע על אתרי המתחרים הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל קבל עכשיו מערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך הצטרפו עכשיו לתקופת ניסיון ותתחיל להתקדם השרות זמין בכפתור->

רוצה לקדם את האתר לבד?

קבל עכשיו גישה למערכת שיווק וקידום SEO במיוחד עבור אתר שלך ותהנה ממגוון כלים כולל המדריך המלא לקידום אורגני עשה זאת בעצמך

מדריך אונליין לקידום אורגני עשה זאת בעצמך  המדריך מחובר למערכת שתעקוב אחר האתר שלך תציג לך את מיקומי האתר בגוגל כלי למחקר מילות מפתח ובחירת מילים לקידום  המערכת תאתר בעיות באתר, מצבו בריאותו ותקינותו מול גוגל המערכת תציע משימות לביצוע באתר שלך תקבל מידע ותוכל לחקור את אתרי המתחרים שלך הביקוש וההיצע בתחום שלך מחקרי מילות מפתח עדכונים ומידע רלוונטי לקידום נכון בגוגל

רוצה לראות מידע נוסף על המערכת ראה עוד 

מדריך לקידום אורגני אונליין

הרשמה למדריך הדיגיטלי רק 29.9 שח התחל עכשיו

_PR

הקידום שלך תקוע? רוצה עזרה באתר?

דילוג לתוכן