בניית קישורים באמצעות המדיה החברתית
כפי שאנו בטוחים שכבר הבנתם, שיווק באמצעות הפניות עובד הכי טוב כאשר הוא נעשה בשיטת חבר לחבר וכאשר ישנו איזשהו סוג של פרס בעבור השיתוף.
למעשה, תכניות התמריץ הטובות ביותר גורמות ללקוחות שלכם להתאהב במותג שלכם אפילו יותר. איך עושים את זה? על ידי מתן פרס או תמריץ הקשורים לעסק שלכם, שניתן להשיגם בקלות ושמספקים ערך כלשהו לאדם המשתף את האתר או את המוצר לחבריו. שיתופים אלו תורמים להגדלת החשיפה לאתר שלכם ואלו מובילים ליצירת קישורים נוספים בטווח הארוך.
הנה מדריך מלא על האופן שבו עובד שיווק באמצעות הפניות חברתיות.צרו דף תיאור מרתק לחברה שלכם, שיהיה כתוב בטון נייטרלי, אובייקטיבי ולא משוחד. זכרו כי ויקיפדיה אוסרת על פרסום מאמרי קידום מכירות ומומלץ לקרוא את הנחיות ויקיפדיה בזהירות.
שלבו במאמר קישורים חיצוניים, לא לדף הבית של החברה שלכם אלא למחקרים אקדמיים, כתבי עת מדעיים ואתרים ספציפיים לתעשייה, וזאת כדי להעניק למאמר את האמינות הדרושה לו וכדי לענות על הדרישות של ויקיפדיה. אתם יכולים לקשר לאתר שלכם בעקיפין, באמצעות קישור למחקר המכיל קישור לאתרכם.
הציבו רשימת מוצרים באתר Amazon.com הכוללת ביקורת על מוצרים מובילים והזכירו גם את המוצר שלכם באמצעות קישור רקע. הירשמו ל-Amazon והשתמשו בכלים מבוססי אינטרנט, ביישומון תוכנה ללא תשלום לדסקטופ או בקבצי טקסט על מנת להעלות פרטים על המלאי שלכם.
אם המודל העסקי שלכם מתאים לכך, רשמו את העסק ב-Google My Business. בקשו מהלקוחות שלכם לכתוב ביקורת חיובית בכרטיס העסק שלכם, וזאת רק אם השירות שלכם יכול להיות ממוקד גיאוגרפית (מסעדה, חנות, מרפאה, בית קפה, בר וכו').